FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

PRIZNANJA AGENCIJI BRUKETA&ŽINIĆ U SAD I FRANCUSKOJ

ZAGREB, 4. ožujka 2004. (Hina) - Agenciji Bruketa&Žinić dodijeljena su dva priznanja na jednom od najvećih američkih natječaja grafičkog dizajna HOW's 2004. International Desing Annual, priopćila je danas ta zagrebačka agencija za oglašavanje.
ZAGREB, 4. ožujka 2004. (Hina) - Agenciji Bruketa&Žinić dodijeljena su dva priznanja na jednom od najvećih američkih natječaja grafičkog dizajna HOW's 2004. International Desing Annual, priopćila je danas ta zagrebačka agencija za oglašavanje.#L# U konkurenciji 4000 prijavljenih radova 15 je primilo priznanje "Outstanding Achievement", a među njima kao jedno od dvaju najboljih godišnjih izvješća je i "Podravkin" Bon appetit 2003. Osim toga dodijeljeno je 229 "Merit Awards" za radove koji su prikupili velik broj bodova. U toj kategoriji našao se poster Nebo dizajniran za zagrebački World Music Festival. Radovi kojima su dodijeljene nagrade bit će prikazani u godišnjaku HOW Magazinea koji izlazi u travnju 2004. HOW Magazine, sponzor natječaja, jedan je od vodećih dizajnerskih, tehnoloških i poslovnih časopisa za profesionalce u grafičkom dizajnu Osim tog priznanja godišnje izvješće Bon appetit zaslužilo je i "Certificate of Typographic Exellence" Type Directors Cluba u New Yorku. Ove godine izabrano je 248 radova od 2355 poslanih iz 31 zemlje. Bon appetit Brukete&Žinića bit će objavljen u godišnjaku Typography 25 i prikazan na 50. izložbi u Parsons School of Desing u New Yorku ovog ljeta, a zatim i na izložbenoj turneji po SAD-u, Kanadi, Europi i Japanu. Type Directors Club međunarodna je udruga osnovana 1946., a članovi su profesionalci u području dizajna, tipografski dizajneri i tipofili. Njihovi natječaji pozivaju umjetnike, dizajnere, tipografe i ostale da sudjeluju svojim radovima koji pokazuju da oni znaju više, komuniciraju jasnije i jači su i bolji od svih radova napravljenih prije. Bon appetit osvojio je i francusku Epicu, gdje je postigao status finalista i tako ušao u godišnjak Epica 17. Osim njega u knjigu je uvršten i Sretan Uskrs, također već višestruko nagrađivan oglas izrađen za "Podravku". Epica je najveći europski natječaj oglašivanja u kojem sudjeluje više od šest stotina agencija iz četrdesetak zemalja na godinu, a osnovana je kako bi ohrabrila najviše standarde kreativnosti u europskom oglašivanju i pomaganju agencijama, produkcijskim kućama i fotografima da steknu ugled. Kriterij za izbor je orginalnost kreativne ideje i kvaliteta njezine provedbe. Na 17. epici prijavila su se 4554 rada iz 39 zemalja. (Hina) xpp ymc

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙