FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GENERALTURIST PREDSTAVIO NOVI KORPORATIVNI LOGOTIP

ZAGREB, 4. ožujka 2004. (Hina) - Zagrebačka putnička agencija Generalturist predstavila je danas novi korporativni znak, logotip, koji će u idućih nekoliko mjeseci na autobusima, brošurama i drugim materijalima te Agencije zamijeniti dosadašnji znak.
ZAGREB, 4. ožujka 2004. (Hina) - Zagrebačka putnička agencija Generalturist predstavila je danas novi korporativni znak, logotip, koji će u idućih nekoliko mjeseci na autobusima, brošurama i drugim materijalima te Agencije zamijeniti dosadašnji znak.#L# Novi logotip predstavila je danas u Generalturistu njegova glasnogovornica Maja Weber ističući da je u novi logotip modernizirana varijanta starog, te se globus koji okružuju natpis Generalturist iz elipse pretvorio u krug a cijelom znaku dodana je trokraka zvijezda kao simbol dinamike. Uz to na današnjem susretu s novinarima Weber je kazala da još nemaju točne najave za glavnu ljetnu turističku sezonu, no da za predsezonu i podsezonu imaju 20 do 30 postotno povećanje rezervacija u odnosu na lani, i to stranih turista za ture po Hrvatskoj. Najviše bi grupa trebalo stići iz Francuske, Japana i Njemačke. Iznoseći podatke za skijašku sezonu koja se približava kraju Weber je kazala da je Agencija u odnosu na prošlu godinu zabilježila 10 do 15 posto bolju prodaju, a iznijela je i podatak da je Generalturiat za predstojeće Europsko nogometno prvenstvo do sada prodao oko 300 aranžmana. Prevladavaju ona u kojima se putuje avionom, a velik broj aranžmana kupile su pojedine hrvatske tvrtke koje će ih, kako su doznali, pokloniti svojim zaposlenicima, partnerima i klijentima. Ukupno je prodano oko 20 tisuća ulaznica za nogometne utakmice Hrvatske u Portugalu, a vraćeno je oko 4500 neprodanih ulaznica i to isključivo onih najskupljih (oko 100 eura). (Hina) xtam ydb

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙