FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

UHPA O ZNAČAJU PUTNIČKIH AGENCIJA I PROBLEMATICI PRODAJE AVIO KARATA

ZAGREB, 5. veljače 2004. (Hina) - Udruženje hrvatskih putničkih agencija (UHPA) održat će početkom ožujka svoju redovitu godišnju skupštinu u sklopu koje će organizirati i okrugli stol na temu "Uloga putničkih agencija u strategiji razvoja hrvatskog turizma", a s ciljem ukazivanja veće pažnje javnosti i struke na tu vrstu turističke djelatnosti.
ZAGREB, 5. veljače 2004. (Hina) - Udruženje hrvatskih putničkih agencija (UHPA) održat će početkom ožujka svoju redovitu godišnju skupštinu u sklopu koje će organizirati i okrugli stol na temu "Uloga putničkih agencija u strategiji razvoja hrvatskog turizma", a s ciljem ukazivanja veće pažnje javnosti i struke na tu vrstu turističke djelatnosti.#L# Najavili su to danas na konferenciji za novinare, po završetku sastanka Upravnog odbora UHPA-e, njezin predsjednik Ivan Pukšar i direktorica Maja Stanić. Dodali su i da je razlog organiziranju takvog okruglog stola što je agencijsko poslovanje djelomice zanemareno u prošle godine prihvaćenom dokumentu "Strategija razvoja hrvatskog turizma do 2010.", a u UHPA-i drže da to poslovanje ima veću važnost budući članice toga udruženja godišnje rade 70 do 80 posto organiziranog turističkog prometa u Hrvatskoj. Uz to, predstavnici UHPA-e ukazali su i na probleme poslovanja između putničkih agencija i avio kompanija u Hrvatskoj, odnosno prodaji avio karata u više od 80 takvih agencija. Naime, od početka ove godine nacionalni avio prijevoznik Croatia Airlines i neke druge velike avio kompanije koje posluju u Hrvatskoj za oko 30 posto smanjile su proviziju agencijama za prodaju avio karata. To je, po riječima Stanić, dovelo do nelojalne konkurencije na tržištu jer osim putničkih agencija avio karte prodaju i druge tvrtke i agencije, kao i same avio kompanije u svojim poslovnicama ili na šalterima u zračnim lukama, a kako njima nije smanjena provizija karte mogu prodavati jeftinije. Stoga će se UHPA, naglasio je Pukšar, pokušati izboriti protiv takvih odluka, a ako se ne postigne dogovor sa avio kompanijama od 1. travnja bi hrvatske putničke agencije koje prodaju avio karte mogle uvesti posebnu vrstu naknade (u paušalnom iznosu) na tu uslugu ili tzv. fee, koji je već primjerice uveden u Austriji. To bi značilo i porast cijena avio karata koje se kupuju u putničkim agencijama za sve vrste letova (domaće i međunarodne) i to za taj paušalni iznos, koji bi po procjenama UHPA-e mogao iznositi do 30 kuna po karti. Jedino će tako, naglašavaju i Stanić i Pukšar, putničke agencije, koje drže 70 do 80 posto te prodaje u Hrvatskoj, moći zadržati dosadašnju kvalitetu te usluge. (Hina) xtam yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙