FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

CBR: NIJEMCI OVE GODINE SMANJUJU TROŠKOVE ZA PUTOVANJA

MUENCHEN, 15. veljače 2004. (Hina) - Na njemačkom turističkom tržištu trenutno vlada poslovna neizvjesnost i svakome u turističkom biznisu teško je prognozirati ishod sezone budući se Nijemci sve više okreću kasnijem rezerviranju svojih odmora a prognozira se i da će ih 39 posto ove godine manje trošiti na putovanja nego lani.
MUENCHEN, 15. veljače 2004. (Hina) - Na njemačkom turističkom tržištu trenutno vlada poslovna neizvjesnost i svakome u turističkom biznisu teško je prognozirati ishod sezone budući se Nijemci sve više okreću kasnijem rezerviranju svojih odmora a prognozira se i da će ih 39 posto ove godine manje trošiti na putovanja nego lani.#L# Prema podacima objavljenim na Međunarodnom turističkom sajmu CBR 2004. otvorenom u subotu u Muenchenu, njemački će turisti ove godine za godišnje odmore prosječno izdvojiti 900 do 1300 eura što je za oko 40-ak eura manje nego lani. Rezultat je to nastavka ekonomske krize u toj zemlji zbog čega su i njemačke plaće već treću godinu na istoj razini. Slijedom takve situacije najveći njemački organizatori putovanja (Thomas Cook i TUI) najavili su i sniženja cijena za mediteranske zemlje od najmanjih tri posto (za Hrvatsku) do najvećih 15 posto (za Egipat). Za vaneuropske zemlje poput SAD, Meksika ili Kariba najavljuju sniženje cijena 15 do čak 40 posto. U takvoj situaciji Selimir Ognjenović direktor ID Riva toursa najvećeg njemačkog specijalista za Hrvatsku koji je prošle godine u Hrvatsku doveo više od 70 tisuća turista upozorava da će odnos cijene i kvalitete biti presudan za izbor odmora u Njemačkoj. Naglašava i da Hrvatska ne bi smjela više dizati cijene a da ovogodišnje povećanje 5 do 15 posto treba opravdati kvalitetnijom ponudom usluga i sadržaja. Ističe i da Hrvatska i dalje dobro stoji na njemačkom tržištu ali da je i za ponavljanje prošlogodišnjih dobrih rezultata potrebno puno raditi i stalno biti prisutan u medijima te u ponudi ne kopirati druge nego ostati autentičan. Sličnog je razmišljanja i državni tajnik za turizam Zdenko Mičić koji je u nedjelju u Muenchenu kazao da trenutna stagnacija (koja je i očekivana) ne znači pad interesa niti loš ishod sezone s njemačkog tržišta u Hrvatskoj nego da se Nijemci jednostavno drugačije ponašaju nego smo navikli. Porast njihovog rezerviranja putovanja putem interneta ili direktno preko recepcija znači i da se direktori prodaje hotelskih kuća kampova i drugih moraju više angažirati na tržištu te biti spremni za dodatne akcije ako se stagnacija bookinga nastavi i za mjesec dva. Mičić je upozorio i na potrebu veće suradnje svih razina u hrvatskom turizmu od privatnog do javnog sektora jer se jedino tako može ostvariti pobjeda na inozemnim turističkim tržištima na kojima se trenutno zahuktava bitka za turiste. Sajam CBR u Muenchenu se održava po 35. put do 18. veljače, a uz Hrvatsku turističku zajednicu (HTZ) hrvatski turizam predstavljaju i brojni hotelijeri, putnički agenti, predstavnici kampova, nautičari i drugi. Posebno dobre vijesti dolaze od nautičara koji kažu da je trenutno porast rezerviranja za Hrvatsku deset posto no istodobno upozoravaju i na ovoljetnu Olimpijadu u Grčkoj te Europsko nogometno prvenstvo u Portugalu gdje će kako se očekuje dio njemačkih nautičara iz Jadranskog mora tijekom ljeta otploviti. (Hina) xtam ysd

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙