FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

U MUENCHENU POČEO TURISTIČKI SAJAM CBR 2004.

MUENCHEN, 14. veljače 2004. (Hina) - U Muenchenu je danas radom počeo petodnevni 35. međunarodni turistički sajam CBR 2004. jedan od najznačajnih turističkih sajmova Njemačke na kojemu svoju turističku ponudu uz 1.200 izlagača iz 70 zemalja svijeta predstavlja i Hrvatska.
tvo MUENCHEN, 14. veljače 2004. (Hina) - U Muenchenu je danas radom počeo petodnevni 35. međunarodni turistički sajam CBR 2004. jedan od najznačajnih turističkih sajmova Njemačke na kojemu svoju turističku ponudu uz 1.200 izlagača iz 70 zemalja svijeta predstavlja i Hrvatska.#L# Zemlja partner ovogodišnjeg CBR-a je Mađarska koja će između ostalog predstaviti i svoja ovogodišnja ulaganja u Wellnes ponudu od koje očekuje značajan porast turističkog prometa posebno iz Njemačke iz koje ju inače posjećuje dosta turista. Wellnes je uz obiteljski turizam i glavna tema ovogodišnjeg CBR-a uz koje će također biti predstavljene i novosti iz kamping/karavaning ponude nautike i sportova na vodi te ostalih segmenata turističke ponude. Za razliku od prijašnjih godina ove se na CBR-u nudi više programa za samu Njemačku budući je već prošle godine 7 posto više Nijemaca odmor provelo u svojoj zemlji odnosno 38 posto od ukupnih 62 milijuna Nijemaca koliko ih godišnje putuje na odmore. Porast odmora u Njemačkoj turistički stručnjaci tumače nastavkom ekonomske krize u toj zemlji zbog koje se sve više Nijemaca manje odlučuje za putovanje u inozemstvo, te čekaju last minute ponudu kako bi odmor proveli jeftinije. Posebno se predstavljaju i mediteranske zemlje koje su još uvijek top odredišta njemačkih turista a posebnu pažnju posjetitelja sajma ove godine privlače štandovi Grčke i Portugala i to zbog ovoljetne predstojeće olimpijade te europskog nogometnog prvenstva za koje među Nijemcima vlada veliki interes. Hrvatsku turističkau ponudu predstavlja Hrvatska turistička zajednica u suradnji sa kamping nautičkim i ronilačkim udrugama, a prvoga dana sajma na hrvatskom štandu od 250 četvornih metara vlada veliko zanimanje za brošurama i katalozima sa hrvatskom ponudom. Sudeći prema takvom interesu za hrvatskom se nastavlja potražnja ali se kao i za ostale dijelove Europe rezervacije za putovanje odgađaju za kasnije. Po procjeni direktora HTZ-a za Njemačku Zlatka Deželjina trenutni je booking za sve važnije turističke destinacije, pa i za Hrvatsku, u Njemačkoj u padu od 15 do 30 posto. Uoči otvorenja sajma u središtu Muenchena otvorena je prodavaonica istarskih autohtonih proizvoda i to u prostoru Istarskog info punta koji je turistička zajednica te županije otvorila još 1995. U suradnji sa tvrtkom Zigante tartufi iz Plovanije kod Buja u toj će se prodavaonici uz brošure o Istri među ostalim nuditi istarska vina, pršut, sirevi te proizvodi od tartufa. Hrvatska će svoju službenu konferenciju za novinare održati danas poslijepodne, a domaćini za najavljenih 50-ak novinara i touroperatora bit će državni tajnik za turizam Zdenko Mičić te glavni direktor HTZ-a Niko Bulić. (Hina) xtam ysb

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙