ZAGREB, 4. veljače 2004. (Hina) - Prvi niskopodni tramvaj TMK 2200 za grad Zagreb koji će izraditi domaći konzorcij "Crotram" u čijem su sastavu tvrtke Končar Elektroindustrija, Gredelj i Đuro Đaković, na gradskim će se ulicama moći
vidjeti u svibnju 2005. godine, istaknuto je na današnjoj prezentaciji u Koncernu Končar.
ZAGREB, 4. veljače 2004. (Hina) - Prvi niskopodni tramvaj TMK 2200 za
grad Zagreb koji će izraditi domaći konzorcij "Crotram" u čijem su
sastavu tvrtke Končar Elektroindustrija, Gredelj i Đuro Đaković, na
gradskim će se ulicama moći vidjeti u svibnju 2005. godine, istaknuto
je na današnjoj prezentaciji u Koncernu Končar.#L#
Ugovora o isporuci 70 niskopodnih tramvaja između Crotrama i
Zagrebačkog električnog tramvaja (ZET) potpisan je u veljači prošle
godine.
Završetak isporuke svih tramvaja biti će svibanj 2007. godine, a
isporučivat će se dinamikom od tri tramvaja mjesečno.
Ovaj posao domaći konzorcij Crotram dobio je na međunarodnom
natječaju, a kako je rečeno, projekt će omogućiti hrvatskoj industriji
konkurentan nastup na svjetskom tržištu.
Osnovna karakteristika tramvaja TMK je niskopodnost (bez stepenica)
čime je upotrebljiviji za osobe s poteškoćama u kretanju, a omogućuje
i bržu izmjenu putnika.
Novi tramvaj bit će dugačak 32 metra, širok 2,30 metra, a visok 3,40
metra. Imat će 43 mjesta za sjedenje i 265 za stajanje (6,66 osoba na
četvorni metar), a najveća brzina vozila bit će 70 km/h.
Tramvaj TMK 2200 je tehnički i tehnološki vrlo složen sustav, a
sastoji se od računalnog sustava upravljanja vozilom, pogonskog
postolja za niskopodni tramvaj, komunikacijskog, informacijskog i
dijagnostičkog sustava itd.
Za neke cjeline, rečeno je na prezentaciji, već je dovršena
dokumentacija i u tijeku je priprema proizvodnje, primjerice za
postolja. Za neke, pak, cjeline postoji gotov određeni dio proizvodne
dokumentacije od ranijih projekata, a razvijaju se samo specifični
dijelovi za ovaj tramvaj.
(Hina) xtp yds