Ta studija pokazuje da je Austrija ove godine na prvom mjestu europskih zemlja s najrazvijenijim m-payment tržištem, a da Hrvatska ima jedno od najnaprednijih m-payment tržišta u središnjoj i istočnoj Europi.
Hrvatska je tako jedna od prvih zemalja u svijetu koja je uvela SMS parking uslugu, a koja je danas dostupna u 23 hrvatska grada, a u većini gradova koji su uveli SMS parking najveći dio prihoda od naplate parkiranja ostvaruje se upravo putem ove usluge.
Pritom se na vodećem mjestu nalazi Dubrovnik, gdje se 75 posto prihoda od parkiranja ostvaruje putem SMS parkinga, dok je na začelju Zadar gdje ovaj udio iznosi 25 posto.
U Hrvatskoj je M-pay usluga T-Mobilea proširena, omogućivši korisnicima kupovinu pre-paid bonova, a moguć je i uvid u stanja bankovnih računa i kreditnih kartica koje su registrirane za M-pay, kao i plaćanje režija, tv pretplate i telefonskih računa.
Ovogodišnja studija analitičke kuće Arthur D. Little nadogradnja je istraživanja provedenog 2004. godine, a zasnovana je na više od stotinu intervjua s stručnjacima koji pokrivaju ovo područje iz 32 zemlje.
Studija je među ostalim pokazala i da se može očekivati da će prihodi od m-payment transakcija u svijetu do 2008. godine porasti na 37,1 milijardu američkih dolara, sa 3,2 milijarde dolara, koliko je iznosio u 2003.