FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GfK: procvat tržišta digitalnih fotoaparata

ZAGREB, 7. prosinca 2005. (Hina) - U 2006. godini, na globalnoj raziniočekuje se prodaja 130 milijuna fotoaparata, od čega gotovo 100milijuna digitalnih, očekivanja su s Konferencije o globalnom tržištufotografske opreme održane ovoga tjedna u Nuernbergu u organizacijiagencije GfK, Koelnskog sajma i tvrtke Prophoto.
ZAGREB, 7. prosinca 2005. (Hina) - U 2006. godini, na globalnoj razini očekuje se prodaja 130 milijuna fotoaparata, od čega gotovo 100 milijuna digitalnih, očekivanja su s Konferencije o globalnom tržištu fotografske opreme održane ovoga tjedna u Nuernbergu u organizaciji agencije GfK, Koelnskog sajma i tvrtke Prophoto.

Ostvare li se ta očekivanja, u narednoj godini tržište digitalnih fotoaparata prestići će najviši volumen prodaje ikad postignut na tržištu analogne fotografije (zapis i izrada snimka s filma), kaže se u priopćenju Gfk-a.

Najviša potražnja na tržištu analogne fotografije bila je 2000. godine, kada je prodano 70 milijuna analognih fotografskih aparata, dok se u 2006. godini očekuje prodaja 30 milijuna tih uređaja, većinom na tržištima gdje su cijene digitalnih fotoaparata previsoke za tamošnje kupce ili digitalna tehnika nije dovoljno poznata.

Uz digitalne fotoaparate, zamjetan je i trend povećanja interesa kupaca širom svijeta za digitalnim video kamerama. Njihov udjel u proizvodima digitalne tehnike za snimanje i reprodukciju slika već je 15 posto.

Konkurenciju digitalnim fotoaparatima, sve više čine mobilni telefoni s mogućnošću snimanja i reprodukcije slike i filma.

Prema podacima GfK-a, prodaja takvih mobitela trenutno je osam puta veća od prodaje digitalnih fotoaparata, a ograničenje daljnjeg rasta su veći limiti u kvaliteti snimaka u odnosu na digitalne fotoaparate.

Procvat digitalne tehnike nije praćen i povećanjem broja otisnutih slika. U Njemačkoj, po podacima GfK-a, printa se oko 50 posto fotografija snimljenih digitalnom tehnikom pri čemu su dva najčešća načina tisak u vlastitom domu ili u posebnim kioscima.

Osnovnim razlogom izrade ograničenog broja fotografija, GfK smatra još uvijek relativno složenu tehniku kvalitetnog isprinta te činjenicu da samo 5 posto europskih korisnika digitalnih fotoaparata ima opremu za printanje u vlastitom domu.

(Hina) xduk yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙