FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Rewe želi osjetno proširiti asortiman privatnih marki

KOELN, 1. prosinca 2005. (Hina/APA) - Drugi po veličini trgovački lanacu Njemačkoj Rewe najavio je osjetno povećanje udjela vlastitihprivatnih marki na policama svojih trgovina.
KOELN, 1. prosinca 2005. (Hina/APA) - Drugi po veličini trgovački lanac u Njemačkoj Rewe najavio je osjetno povećanje udjela vlastitih privatnih marki na policama svojih trgovina.

"Taj udio mora biti povećan na 40 do 50 posto. Kod privatnih marki postižemo bolje marže nego kod robnih", izjavio je za gospodarski list "WirtschatfsWoche" predsjedatelj upravnog odbora Achim Egner.

Udio Rewinih privatnih marki trenutno iznosi 15 posto, izvijestio je taj list. Egner je najavio uvođenje nove marke nakon svjetskog nogometnog prvenstva koje će biti održano u Njemačkoj u ljeto 2006.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙