Glavni inženjer na trasi Nikica Knežević izjavio je da je probijanje druge cijevi tunela obavljeno uspješno. Na probijanju tunelu radili su s jedne strane radnici Viadukta, a s druge strane radnici Hidroelektre Niskogradnje.
Knežević je kazao da bi druga cijev tunela Veliki Gložac trebala biti puštena u promet u ljeto 2007. godine.
U sklopu izgradnje druge faze autoceste Rijeka - Zagreb, odnosno dopune na puni profil dionice Vrbovsko - Bosiljevo u ožujka ove godine potpisan je ugovor za izgradnju druge (desne) cijevi tunela Veliki Gložac sa poslovnom udrugom Viadukt i Hidroelektra-niskogradnja sa rokom završetka od 24 mjeseca.
Radovi se financiraju iz sredstava kredita njemačke razvojne banke Kreditanstalt für Wiederaufbau (KfW). Ta sredstva predstavljaju uštede odnosno neutrošena sredstva osigurana za realizaciju projekta I. faze izgradnje autoceste Rijeka-Zagreb.
Tunel Čardak, na kojem je 17. studenog 2005. izvedeno posljednje miniranje u tunelu, i tunel Veliki Gložac predstavljaju u Hrvatskoj prvi slučaj izgradnje tj. proboja drugih cijevi tunela u kršu dok su paralelni tuneli pod prometom.
Radovi na izgradnji tunela Veliki Gložac i tunela Čardak dio su radova na tzv. II A fazi koja čini dogradnju na puni profil dijela dionice Kupjak - Vrbovsko, duljine 3 kilometara, te dijela dionice Vrbovsko - Bosiljevo, duljine 8,5 kilometara.
Ukupna duljina II A faze iznosi 11,5 km, što uključuje izgradnju dva tunela (Čardak i Veliki Gložac), tri vijadukta (Zečeve Drage, Severinske Drage i Osojnik) te pripadajuću trasu.
Dio radova II A faze bit će završen 2006. godine, odnosno tunel Čardak i glavna trasa dionice Kupjak - Vrbovsko te glavna trasa dionice Vrbovsko - Bosiljevo, duljine 4,6 kilometara i vijadukt Osojnik slijedeće godine bit će otvoreni za promet.
Izgradnja ostatka dijela autoceste Rijeka - Zagreb na puni profil, dionica između čvora Kikovica i vijadukta Stara Sušica, u ukupnoj duljini od 44 kilometra, čini tzv. II B fazu projekta i bit će završena 2008.