Promatra li se samo tržište osobnih automobila, Chevroletov tržišni udio u Hrvatskoj je 3,69 posto. Najprodavaniji model pritom bio je Calos, kojega je prodano 951.
U Europi, Chevrolet je u prvih devet mjeseci prodao 182 tisuće vozila i povećao prodaju prema istom prošlogodišnjem razdoblju (143.183) za 27 posto, a tržišni udjel povećao se istovremeno sa 0,91 na 1,14 posto.
Najveći porast prodaje, od 86 posto je u srednjoj i istočnoj Europi, gdje je u prvih devet mjeseci prodano 64 tisuće vozila dok je u istom razdoblju 2004. godine prodano 35 tisuća vozila.
U zapadnoj Europi, rast u prvih devet mjeseci iznosio je 7 posto, uz 104.900 prodanih vozila na kraju trećeg kvartala.
Najprodavanije Chevroletovo vozilo u prvih devet mjeseci u Europi je Kalos sa 74 tisuće prodanih komada, a nakon toga Matiz (na našem tržištu Spark) s 45 tisuća primjeraka.