FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Britanski trgovci već u predbožićnom raspoloženju

LONDON, 24. listopada 2005. (Hina/Reuters) - Božić dolaze samo jednomgodišnje no britanski trgovci daju sve od sebe kako bi došao što prijei trajao što duže.
LONDON, 24. listopada 2005. (Hina/Reuters) - Božić dolaze samo jednom godišnje no britanski trgovci daju sve od sebe kako bi došao što prije i trajao što duže.

Nakon teške godine za neke od vodećih britanskih trgovačkih kuća ovo će predpraznično razdoblje, vrijeme kada trgovci ostvaruju glavninu dobiti, biti važnije nego ikada prije. Stoga su robne kuće WH Smith i Woolworths, u kojima Britanci tradicionalno kupuju darove, već počele s predprazničnim marketingom dok je lanac trgovina BHS u potpunosti ušao u predbožićno ozračje. Neke pak robne kuće, poput Waitrosea, istovremeno promoviraju i Noć vještica i Božić.

Glasnogovornik trgovina kozmetičkim proizvodima Boots koje su svoje prostore već ukrasile nekim božićnim dekoracijama kaže da će božične pjesme ipak početi svirati nešto kasnije te da će božićni ugođaj rasti s vremenom.

"Znamo da je oko 40 posto naših registriranih klijenata nešto od božićne kupovine prošle godine obavilo krajem listopada pa tako i znamo da postoji i potražnja", rekao je glasnogovornik priznavši da dekoracije ipak izazivaju komentare.

Trgovci zapravo planove za Božić pripremaju već u siječnju. Marketing, određivanje proizvoda pa i odluka o danu kada će se staviti blagdanske dekoracije zahtijevaju mjesece priprema.

No kako sezona marketinga sve ranije počinje najveća navala na trgovine počinje svake godine sve kasnije. Posljednjih godina su kupci primijetili da ako kasnije počnu s kupovinom imaju i bolje izglede da prođu povoljnije. Potrošači su prošle godine pobijedili u ratu živaca s trgovcima kada su neke od vodećih trgovačkih kuća svoje "siječanjske" rasprodaje počele nekoliko dana prije Božića.

"Jasno je da su mnogi ljudi siti toga da trgovci svake godine sve ranije i ranije počinju s predbožićnim marketingom", rekao je psiholog analitičar prodaje Tim Denison izdvojivši posebice sektor prodaje opreme za vrt. "Čini se da taj sektor svoja drvca i dekoracije postavlja ako već ne u rujnu onda najkasnije u listopadu. No da bi uštedili novac svi bi kupovine trebali odlagati za posljednji trenutak", preporuča Denison.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙