U priopćenju se navodi kako "Lošinjska plovidba" i dalje traži da Indonezija poštuje vlastitu državu, sudstvo i međunarodne konvencije, te pokaže međunarodnu odgovornost, a svoje unutarnje probleme ne samo da riješi bez upletanja drugih država i državljana, već da ih zaštiti od vlastitih kriminalaca.
Uprava je izvijestila da je situacija na brodu stabilna, da su svi članovi posade dobro i obavljaju uobičajene dnevne zadaće. Naveo je da je kompanija u stalnom kontaktu sa zapovjednikom "Mirne" Josom Nekićem te da je svim pomorcima na brodu omogućen redovni kontakt s obiteljima.
U priopćenju Uprava "Lošinjske plovidbe" reagirala je i na današnji tekst u jednim dnevnim novinama, pojasnivši da oni nisu predložili uplatu milijun američkih dolara pologa jer je "Mirna" presudom indonezijskog Visokog suda od svibnja ove godine slobodna.
Uprava "Lošinjske plovidbe" ističe da je "Mirna" ucijenjena na milijun dolara kako bi Indonezija ispoštovala svoju odluku.
U priopćenju se pojašnjava da je "Mirna" bila poput rent-a-cara na kopnu, da ju je unajmio netko treći i nakon svoga nedjela ostavio. Ističe se i kako je sudski dokazano da "Mirna" nije bila sudionik ilegalnih radnji te da ne postoji nikakav razlog da se ne izvrši pravomoćna presuda tamošnjeg Visokog suda.
Uprava navodi, izražavajući zahvalnost diplomaciji i hrvatskom veleposlaniku na trudu, da bi "svako prezime imalo iste osnove za pregovore" jer je "Lošinjska plovidba" svojom aktivnošću već dobila pozitivnu presudu.
Brod "Mirna" Lošinjske plovidbe, koji su indonezijske vlasti zaplijenile prošloga utorka, bio je angažiran za prijevoz drvenih trupaca iz indonezijske luke na otoku Papua.
Zaplijenjen je zbog navodnog ilegalnog prijevoza tereta i to nakon godinu dana pravne bitke s indonezijskim vlastima zbog navodno neispravne dokumentacije.
Naime, brod "Mirnu" je krajem kolovoza 2004. zaustavila indonezijska mornarica te ga, zaključivši da nema propisne dokumente, prepratila do luke Surabaya i tu ga držala pod svojim nadzorom.
U travnju ove godine donesena je sudska presuda prema kojoj je kapetan broda trebao platiti novčanu kaznu od oko 2200 američkih dolara. Kaznu je kapetan platio, pa je od 6. svibnja odluka postala pravomoćna te su brod i posada službeno mogli napustiti Indoneziju, što im ipak nije uspjelo.
U novonastaloj situaciji indonezijske vlasti zatražile su i jamčevinu od milijun američkih dolara za pokriće eventualnih troškova ako bi novi sudski proces, zbog navodno neispravne putne dokumentacije, završio na štetu hrvatskog brodara.
Hrvatsko veleposlanstvo u Jakarti službeno je zatražilo od indonezijskog ministarstva vanjskih poslova poštivanje sudske odluke, te da izvršne vlasti prestanu s opstrukcijom odluka suda i omoguće isplovljenje broda.