FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

VAŽNA OBAVIJEST: ispravak Podravkinog polugodišnjeg izvješća - vijest HNA0126- PODRAVKA U PRVIH 6 MJESECI...

ZAGREB, 3. kolovoza 2005. (Hina) - Koprivnička prehrambena industrijaPodravka objavila je danas poslovne rezultate Grupe Podravka za prvopolugodište ove godine, emitirano u vijesti HNA0126 pod naslovomPODRAVKA U PRVIH 6 MJESECI OSTVARILA 47,5 MILIJUNA KUNA DOBIT.Naknadno su iz Podravke objavili ispravak svog izvješća, i to u dijelukoji se odnosi na rast prodaje na tržištu istočne Europe, koji jeiznosio 9 posto, a na 3 posto, kako su prvotno objavili.
ZAGREB, 3. kolovoza 2005. (Hina) - Koprivnička prehrambena industrija Podravka objavila je danas poslovne rezultate Grupe Podravka za prvo polugodište ove godine, emitirano u vijesti HNA0126 pod naslovom PODRAVKA U PRVIH 6 MJESECI OSTVARILA 47,5 MILIJUNA KUNA DOBIT. Naknadno su iz Podravke objavili ispravak svog izvješća, i to u dijelu koji se odnosi na rast prodaje na tržištu istočne Europe, koji je iznosio 9 posto, a na 3 posto, kako su prvotno objavili.

Ispravljena vijest glasi:

PODRAVKA U PRVIH 6 MJESECI OSTVARILA 47,5 MILIJUNA KUNA DOBITI

ZAGREB, 3. kolovoza (Hina) -

Grupa Podravka u prvoj je polovici ove godine ostvarila neto dobit od 47,5 milijuna kuna, što je za 10 posto manje u odnosu na dobit iz istog razdoblja prošle godine, objavili su danas iz Podravke.

Grupa Podravka je u prvih šest mjeseci ove godine ostvarila ukupan prihod od 1,64 milijarde kuna, što predstavlja povećanje od 1 posto u odnosu na ostvareno u istom razdoblju 2004. godine.

Prihodi od prodaje, koji čine 97 posto ukupnih prihoda, iznosili su u tom razdoblju 1,59 milijardi kuna, što je za 1 posto više nego u istom razdoblju prošle godine.

Pritom je na hrvatskom tržištu ostvaren prihod od 851,7 milijuna kuna (3 posto više), dok prihodi ostvareni na inozemnim tržištima iznose 738,2 milijuna kuna, čime prihod od prodaje na inozemnim tržištima u ukupnom prihodu sudjeluje sa 46,4 posto.

Na tržištu jugoistočne Europe prodaja Podravkinih proizvoda u prvoj je polovici ove godine povećana za 4 posto, u istočnoj Europi za 9 posto, dok je na tržištu zapadne Europe ostala na razini prošlogodišnjih 95 milijuna kuna.

Pad u iznosu od 10 posto zabilježen je na tržištu središnje Europe, na što je najveći utjecaj imalo češko tržište, gdje je najveći pad prodaje ostvaren u kategoriji riže, leguminoze i ostalih proizvoda. Pad na tržištu Češke tako ukupno iznosi 22 posto i nastao je zbog povlačenja velikih količina robe od strane kupaca radi očekivanja poskupljenja prilikom ulaska Češke u EU, ističu u Podravci.

Prema segmentima proizvoda, prodaja proizvoda iz segmenata prehrane i pića u prvoj polovici ove godine je porasla za 2 posto, dok farmaceutika bilježi pad od 3 posto.

Gledano po grupama proizvoda pak najznačajniji porast prodaje ostvario je program mesa i mesnih proizvoda (21 posto), a slijede Podravka jela i trgovačka roba (8 posto) te pića (7 posto), dok je značajan pad prodaje zabilježen u kategoriji riže i leguminoza, i to 18 posto.

Ukupni rashodi Grupe Podravke su u prvoj polovici ove godine iznosili 1,58 milijardi kuna, što je na razini prošlogodišnjih.

U Podravci naglašavaju kako su na financijske izvještaje Grupe u ovom razdoblju značajan utjecaj imale izmjene internih računovodstvenih politika, te izmjene u Međunarodnim standardima financijskog izvještavanja (MSFI).

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙