FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

DP: Bajrambašić: Stručnjaci postigli dogovor o trasi koridora V c kroz BiH

SARAJEVO, 6. srpnja 2005. (Hina) - Stručne skupine Hrvatske i Bosne iHercegovine postigle su načelni dogovor o trasi buduće autoceste nadijelu koridora V c koji prolazi kroz BiH, izjavio je IzetBajrambašić, koordinator Vijeća ministara BiH za ovaj projekt.
SARAJEVO, 6. srpnja 2005. (Hina) - Stručne skupine Hrvatske i Bosne i Hercegovine postigle su načelni dogovor o trasi buduće autoceste na dijelu koridora V c koji prolazi kroz BiH, izjavio je Izet Bajrambašić, koordinator Vijeća ministara BiH za ovaj projekt.

Kako ga u srijedu citira sarajevsko "Oslobođenje", Bajrambašić je objasnio kako je postignuta suglasnost o tome da autocesta treba pratiti istočnu obalu Neretve do Počitelja nakon čega bi prešla na zapadnu obalu, a potom bi se južno od Međugorja spustila prema Hrvatskoj kod graničnog prijelaza Grabovina-Seline i dalje prema Pločama.

"Ovaj prijedlog trase autoceste ne narušava povijesne i prirodne resurse u dolini i delti Neretve, a ujedno osigurava jednostavno povezivanje svih gradova i mjesta u Hercegovini s koridorom V c", kazao je Bajrambašić izrazivši očekivanje kako će hrvatska strana ovog tjedna i službeno prihvatiti ovaj dogovor.

Prema postojećim procjenama, dionica autoceste kroz Hercegovinu sve do granice s Hrvatskom jedna je od najrentabilnijih na cijeloj trasi, a ujedno bi trebala osigurati razvoj prateće infrastrukture.

Bajrambašić posebice ističe činjenicu kako će se gradnjom autoceste na ovoj trasi mostarska zračna luka približiti Međugorju na samo 30 kilometara.

Pritom će se maksimalno zaštititi postojeće poljoprivredno zemljište kao i turistički potencijali Čapljine, Čitluka i Mostara.

Dionica kroz Hercegovinu ujedno je ocijenjena najjeftinijom za gradnju pa bi prvi radovi mogli početi upravo tamo.

Najzahtjevnija dionica ostaje ona od Sarajeva do mjesta Potoci sjeverno od Mostara gdje će se morati graditi mostovi i probijati tuneli s dva traka, slično modelu koji je primjenjen pri gradnji ceste od Karlovca do Rijeke.

Na temelju mjerenja gustoće prometa na budućoj autocesti procijenjeno je kako mjestimično sužavanje na dva prometna traka ne bi dovelo do stvaranja "čepova" i većih gužvi.

Bajrambašić je također najavio kako bi sredinom studenog trebala biti održana međunarodna investicijska konferencija o gradnji koridora V c kroz BiH što bio bio uvod za raspisivanje međunarodnog natječaja za gradnju početkom 2006. godine.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙