FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Tunel Mala kapela puštena u promet

ZAGREB, 24. lipnja 2005. (Hina) - Tunel Mala Kapela, najduži tunel uHrvatskoj i ujedno najznačajniji objekt na sektoru Bosiljevo-Sveti Rokautoceste Zagreb - Split, pušten je danas u 10 sati u promet, dva danaprije svečanog otvaranja cjelokupne autoceste koja povezuje hrvatskijug i sjever, doznaje se iz Hrvatskih autocesta (HAC).
ZAGREB, 24. lipnja 2005. (Hina) - Tunel Mala Kapela, najduži tunel u Hrvatskoj i ujedno najznačajniji objekt na sektoru Bosiljevo-Sveti Rok autoceste Zagreb - Split, pušten je danas u 10 sati u promet, dva dana prije svečanog otvaranja cjelokupne autoceste koja povezuje hrvatski jug i sjever, doznaje se iz Hrvatskih autocesta (HAC).

Za samo pola sata kroz tunel dug 5.780 kilometara, prošlo je više stotina vozila u oba smjera, a nekoliko vozača koji su se zaustavili nakon prolaza tunelom iskazali su sve pohvale graditeljima tunela očekujući da će se sada sigurnije i brže putovati prema jugu i obratno, bez obzira na godišnja doba.

Sustav naplate Bosiljevo-Jezerane neće se mijenjati do ponedjeljka, doznaje se na naplatnim kućicama u Jezeranama.

Tunel je projektiran s dvije cijevi sa po dvije prometne trake - svaka širine 3,5 metra. Povezuje dvije dionice autoceste Zagreb (Bosiljevo) - Split, dionicu Josipdol-Tunel Mala Kapela i dionicu Tunel Mala Kapela - Žuta Lokva. Sjeverni portal tunela je na 562 metra nadmorske visine, a južni na 573 metra nadmorske visine.

Dozvoljena brzina vožnje kroz tunel je 80 kilometara na sat.

U prvo će vrijeme, kako se doznaje, u prometu biti desna tunelska cijev kroz koju se odvija dvosmjerni promet jednako kao i u tunelu Sveti Rok.

Lijeva tunelska cijev služit će kao servisni tunel, za sigurnosne intervencije.

U drugoj fazi, koja će ovisiti o porastu prometa, planira se u potpunosti dovršiti i lijeva tunelska cijev čime će se omogućiti odvojeni promet za svaki smjer.

Gradnja tunela stajala je oko 550 milijuna kuna, radove je započela talijanska tvrtka Coopcostruttori, a završila zagrebačka tvrtka Viadukt.

Puštanjem u promet posljednje dionica od Vrpolja do Pirovca, duge 33 kilometra, te tunela Mala Kapela, u nedjelju, 26. lipnja, svečano će biti otvorena cjelokupna autocesta Zagreb-Split.

Dan nakon toga, u ponedjeljak 27. lipnja i građani će se moći početi voziti cjelokupnom autocestom koja spaja hrvatski sjever i jug za oko 3,5 sata i za 157 kuna koliko iznosi cestarina.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙