FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Od 15. lipnja prema Splitu tri para nagibnih vlakova

ZAGREB, 13. lipnja 2005. (Hina) - Hrvatske željeznice (HŽ) najavile sudanas da će od 15. lipnja između Zagreb i Splita ponovno prometovatitri para nagibnih vlakova, a putovanje između Zagreba i Splita trebalobi trajati oko pet i pol sati.
ZAGREB, 13. lipnja 2005. (Hina) - Hrvatske željeznice (HŽ) najavile su danas da će od 15. lipnja između Zagreb i Splita ponovno prometovati tri para nagibnih vlakova, a putovanje između Zagreba i Splita trebalo bi trajati oko pet i pol sati.

Predsjednik uprave HŽ-a Tomislav Josip Mlinarić na današnjoj konferenciji za novinare kazao je da je vrijeme vožnje tih vlakova bolje prilagođeno trajektnim vezama. Dodao je da su na toj relaciji za nagibne vlakove dodana dva nova stajališta, u Gračacu i Drnišu, te da će cijena krate na tim vlakovima ostati 10 posto manja kao i lani, jer još nisu postigli vrijeme vožnje od Zagreb do Splita ispod pet sati. Lani se od Zagreba do Splita putovalo pet sati i 50 minuta.

HŽ će od 15. lipnja prema Dalmaciji uvesti i dva para klasičnih noćnih vlakova.

Mlinarić je napomenuo da će od 15. lipnja nagibni vlakovi i dalje voziti na relacijama prema Osijeku, Čakovcu i Varaždinu.

Govoreći o radovima na ličkoj pruzi, odnosno potezu Oštarije-Knin-Split, Mlinarić je kazao da će do kraja godine biti gotovi svi građevinski radovi. Tada će vožnja od Zagreba do Splita biti 5 sati i 20 minuta.

Na dionici od Perušića do Gračaca spojeno je osam novih dionica ukupne duljine 9,74 kilometra, od ukupno 10 dionica, kazao je Mlinarić.

U radove na ličkoj pruzi od 2003. do 2007. uložit će se 1,768 milijardi kuna. Do sada je utrošeno 980 milijuna kuna, a do 1. svibnja ove godine 186 milijuna kuna. Iz kredita Njemačke razvojne banke (KfW) namaknut će se 1,3 milijarde kuna, 34 milijuna kuna iz kredita komercijalnih banaka, a ostatak iz državnog proračuna. Budući su građevinski radovi na pruzi skoro gotovi, ostatak novca utrošit će se na osiguranje kolodvora i željezničkih prijelaza na toj pruzi.

Mlinarić je kazao da je prijedlog novog ugovora sa Svjetskom bankom, koji je poslan na verifikaciju, vrijedan oko 12 milijardi kuna, a tim bi se iznosom pokrila infrastrukturni radovi i nabava novih prijevoznih kapaciteta.

HŽ planira oko 450 milijuna kuna utrošiti na izmjenu sustava vuče od Moravica do Šapjana i od Škriljeva do Šojića, a ukupno 2,11 milijardi kuna za izgradnju drugog kolosijeka pruge Zagreb- Karlovac, drugog kolosijeka Vrbovec-Dugo Selo, te drugog kolosijeka pruge Novska-Dugo Selo.

Oko četiri milijarde kuna, prema tim bi se planovima, utrošilo na prijevozne kapacitete i to od 1,5 do 1,6 milijardi kuna na nabavku 70 motornih i dizel vlakova, oko 700 milijuna kuna na nabavu 920 teretnih vagona, oko 570 milijuna kuna za 20 višesustavnih lokomotiva, dok će na modernizaciju postojećeg voznog parka 'otići' 1,2 milijarde kuna.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙