FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

PKN Orlen najavio novu strategiju za poboljšanje tržišne pozicije

VARŠAVA, 3. ožujka 2005. (Hina) - Poljski naftni div PKN Orlennajavljuje novu strategiju radi sprečavanja dodatnog smanjenja svogatržišnog udjela u maloprodaji koji je krajem 2004. smanjen na 28,6posto, pišu poljski mediji.
VARŠAVA, 3. ožujka 2005. (Hina) - Poljski naftni div PKN Orlen najavljuje novu strategiju radi sprečavanja dodatnog smanjenja svoga tržišnog udjela u maloprodaji koji je krajem 2004. smanjen na 28,6 posto, pišu poljski mediji.

PKN-ov bi udio do 2009. trebao porasti na najmanje 30 posto zahvaljujući, između ostalog, i podjeli benzinskih crpki na premium i ekonomsku klasu.

"Samo crpke svrstane u premium klasu poslovat će pod Orlenovim brandom. Za ekonomsku ćemo klasu ove godine stvoriti odvojeni brand", najavio je zamjenik izvršnog direktora Wojciech Heydel.

Taj plan predviđa 1000 Orlenovih i 900 crpki pod novim imenom. "Nova strategija možda zapravo funkcionira kao priznanje da je sadašnja strategija bila pogrešna", ističe predsjednik Codesa, kompanije koja se bavi vizualnim imidžom.

Orlen će u 2005. za potrebe nove strategije izdvojiti 122,5 milijuna eura a sljedećih će godina taj iznos u prosjeku godišnje iznositi 99,5 milijuna eura. Kompanija namjerava poboljšati svoju tržišnu poziciju i novim akvizicijama.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙