U pismu potpore kaže se da je lošem stanju sigurnosti prometa na cestama i povećanom stradavanju mladih vozača jednim dijelom pridonijelo i provođenje vozačkih ispita i osposobljavanje kandidata za vozače. Stoga potpisnici pisma podržavaju provedbene propise, odnosno usklađivanje uvjeta i utvrđivanje minimalnih standarda za provođenje vozačkih ispita s ciljem, kako kažu, podizanja kvalitete osposobljavanja i provjere znanja kandidata za vozače.
Jedan od podzakonskih akata koji potpisnici pisma podržavaju je i rješenje ministra unutarnjih poslova, od sredine prosinca prošle godine, kojim je određeno da će se vozački ispiti od svibnja ove godine polagati u 20, a ne više u 155 ispitnih centara. Novi ispitni centri trebali bi biti u gradovima sjedištima županija.
Potpisnici pisma tvrde da neki dosadašnji centri nisu imali ni minimalne prometno-tehničke uvjete te da se to odražavalo na kvalitetu osposobljenosti novih vozača. Očekuju da će polaganje ispita u novim centrima dovesti do kvalitetnijeg osposobljavanja vozačkih kandidata što će se, kako tvrde, u konačnici odraziti i na ukupnu sigurnost na cestama.
Pismo kojim se od nadležnih državnih institucija i tijela traži dosljedno provođenje podzakonskih akata donesenih na temelju Zakona o sigurnosti na cestama potpisali su čelnici Hrvatske zajednice autoškola, Hrvatskog udruženja autoškola, Udruge autoškola Hrvatske, Udruge instruktora vožnje, Strukovnog sindikata instruktora vožnje i Hrvatskog autokluba. Pismo je upućeno predsjednicima države, Hrvatskog sabora i Vlade te ministru unutarnjih poslova.