FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Pad globalne prodaje glazbe za jedan posto u 2004.

AMSTERDAM, 17. siječnja 2005. (Hina/Reuters) - Prodaja glazbe u svijetuprošle je godine ponovno smanjena, ali bi nakon četiri godine padaprihoda izdavači glazbe trebali u 2005. iznova bilježiti njihov rastprije svega zahvaljujući on-line trgovinama i muzičkim DVD-a, pokazujupodaci najnovijih istraživanja.
AMSTERDAM, 17. siječnja 2005. (Hina/Reuters) - Prodaja glazbe u svijetu prošle je godine ponovno smanjena, ali bi nakon četiri godine pada prihoda izdavači glazbe trebali u 2005. iznova bilježiti njihov rast prije svega zahvaljujući on-line trgovinama i muzičkim DVD-a, pokazuju podaci najnovijih istraživanja.

Prodaja glazbe lani je pala za jedan posto, na 32,1 milijardu dolara, no ova bi godina trebala nadoknaditi gubitke s povećanjem prihoda za jedan posto, navodi istraživačka tvrtka Informa.

U idućih bi šest godina glazbena izdavačka industrija trebala ponovno doseći razinu prihoda od 39 milijardi dolara, koju je zadnji put bilježila u razdoblju od 1997. i 2000.

On-line glazba još nije donijela veće zarade, sudjelujući sa svega 0,9 posto u ukupnim prihodima od prodaje glazbe u prošloj godini, no izmijenila je imidž industrije, kazao je analitičar Informe Simon Dyson. Po procjenama Informe, on-line prodaja glazbe do 2010. će dosegnuti udjel od 8,8 posto u ukupnim prihodima.

Najveći dio rasta prodaje glazbe zabilježit će manje razvijena tržišta poput Kine i Rusije, za koja se procjenjuje da će postati peto i šesto najveće tržište CD-a do 2010. U SAD-u je lani, nakon trogodišnje krize, prodaja albuma porasla za gotovo dva posto, podaci su objavljeni početkom ove godine.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙