FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SERVIS POSEBNIH NASLOVA FRANCUSKA-TUNEL

Nadnaslov:Tunel ispod La Manchea počinje s komercijalnom upotrebom Naslov: Kreće promet Tunelom Podnaslov:Procjenjuje se da će Tunel apsorbirati 22 posto prijevoza preko Kanala do 1995. te 28 posto već 1996. godine. Čisti dobitak zabilježit će se, kako se planira, 1995. godine u iznosu od oko 800 milijuna dolara, a već naredne godine premašit će 1 milijardu dolara, dok će se prve dividende isplaćivati 2.003. godine. Turistički vlakovi i prijevoz automobila počinju prometovati u lipnju. PARIZ (AFP) - Nakon pompozne inauguracije Tunela ispod La Manchea u velikom sjaju prije deset dana, Eurotunnel će početi svoje stvarno korištenje prije četvrtka, jer je njegovo Vijeće odlučilo pokrenuti prvi vlak unajmljen od strane klijenata. Atest za plaćeni prijevoz (vagoneti koji prevoze kamione i vlakove robe British Rail i Francuske državne željeznice / SCNF), što ga je izdala francusko-britanska vladina komisija, u subotu je predan Eurotunnelu, francusko-britanskom koncesinaru Tunnela. Francuski "patron" Eurotunnela, Andre Benard, izjavio je da je "vrlo zadovoljan". "To potvrđuje da nema nikakvog tehničkog, niti problema sigurnosti kojeg nisu riješile ekipe Eurotunnela", rekao je novinaru agencije France Presse. Vijeće je navelo da će konzorcij "nastaviti pripreme za zaključenje sveukupnog financiranja putem zajmova i kapitala, koje će dobaviti više financijskih sredstava nego to zahtijeva temeljni scenarij Eurotunnela". Benard smatra da "ako je diskusija s bankama bila teška", to je bilo stoga što tunel još nije bio u stvarnoj upotrebi. "Sada kada funkcioniramo, diskusije će krenuti u drugom smjeru", rekao je on. Vagoneti ("shuttle") koji prevoze kamione biti će od 19. svibnja u komercijalnoj upotrebi, navode u Eurotunnelu. Međunaslov: Dobitak već 1995., prve dividende 2.003. godine U isto vrijeme Eurotunnel najavljuje da je Vijeće, koje se sastalo u nedjelju, "potvrdilo načelo (...) pokretanja unajmljenog prometa za SNCF i British Rail ovog tjedna". U SNCF-u navode da se "rok od oko tri tjedna smatra minimumom za komercijalizaciju tih vlakova" i da će prvi vlak kojeg će pokrenuti SNCF i British Rail proći kroz tunel 13. lipnja. SNCF i British Rail su rezervirali polovicu prolaza kroz tunel. Tarife na toj liniji (koju su od sada koristili samo trajekti koji su ukrcavali cijele vagone) ne bi trebale porasti u značajnoj mjeri, navode u SNCF-u. Promet turističkih vlakova i vagoneta koji prevoze automobile će početi tek u lipnju, potvrđuju u Eurotunnelu, gdje potvrđuju da se testiranja nastavljaju. Vijeće je, kako se navodi u izviješću, "s posebnim zadovoljstvom ustanovilo izvrsnu kvalitetu putanja prijeđenih u punoj brzini uz potpuni komfor i u tišini". Eurotunnel računa da će uplatiti prvu dividendu svojim akcionarima na rezultate koji će biti zabilježeni 2.003. godine i da će njegov čisti dobitak iznositi 5,139 milijardi francuskih franaka (886 milijuna dolara) u 1995. godini te 7,19 milijardi FF (1,23 milijardi dolara) u 1996. godini. Nezavisni savjetodavci SETECE-WSA računaju za 2.003 godnu s čistim prihodima od 12,92 milijarde FF (2,22 milijarde dolara), koji bi 2.013. godine trebali iznositi 22,32 milijarde FF (3,8 milijadri dolara). Koncesionar procjenjuje da će 1995. godine apsorbirati 22 posto ukupnog prijevoza putnika preko kanala (ili 16,31 milijuna putnika), a zatim 28 posto u 1996. godini, ili 21,78 milijuna putnika, bilo vagonetima 'shuttle' ili direktnim vlakovima. Glede prometa roba, Eurotunnel predviđa udio na tržištu u iznosu od 11,4 posto (11,4 milijuna tona) u 1995. godini i 15,6 posto u 1996. godini (16,01 milijuna tona). (Hina) tm br 171239 MET may 94 171239 MET may 94

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙