FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

NOVA REKLAMNA KAMPANJA BENETTONA - NA TEMU 'OTUĐENJA'

PONZANO VENETO, 15. veljače (Hina/AFP) - Talijanska tvrtka Benetton pokrenula je ovog tjedna novu reklamnu kampanju, na temu "otuđenja", fotografijama Oliviera Toscanija, službenog fotografa tvrtke iz Ponzano Veneta, blizu Treviza (sjevero-istok), objavljenih u jednom engleskom listu za beskućnike. Kampanja se sastoji od dvije fotografije pretpremijerno objavljene u tjedniku Big Issue, koje će se kasnije pojaviti u dnevnom, tjednom i mjesečnom tisku kao i na zidovima stotinjak zemalja cijelog svijeta, prema priopćenju tvrtke. Prva fotografija pokazuje razne vrste bodljikavih žica, prikazanih vodoravno na bijeloj podlozi, u južnoj Africi, bivšoj Jugoslaviji, Meksiku, Libanonu, Japanu, Izraelu, Mađarskoj, Brazilu, Irskoj, Njemačkoj i na raznim privatnim posjedima. Druga fotografija prikazuje isprepletenost televizijskih antena na podlozi sivog neba, simbolizirajući "nevidljive granice koje stvara preobilje video slika, koje utječu ne samo na odnose među ljudima, već i na njihovu percepciju stvarnosti", navodi se u tom priopćenju. Prema Benettonu, koji navodi statistike objavljene u knjizi Television Business International Year Book, objavljenoj početkom 1995. godine, "samo stanovnici glavnih europskih zemalja i Sjedinjenih Država provode više od milijardu i sto milijuna sati dnevno pred televizijskim ekranima". Najnoviji reklamni plakati Benettona, s početka 1995. godine, imaju za cilj pozvati na "slobodnu raspravu na temu stvarnih i potencijalnih 'zatvora', o 'mentalnim'i 'televizuelnim' diktaturama koje ograničavaju slobodu", precizira Benetton u svom priopćenju. Tvrtka Benetton ostvarila je 1993. godine 2.700 milijardi lira brutto prometa, od čega oko 70% od izvoza, ostvarenog kroz 7.000 prodajnih mjesta u više od 120 zemalja. Prethodne reklamne kampanje tvrtke, poput plakata s utetoviranim "HIV pozitivan" (seropozitivan), koje je 1. veljače sud u Parizu osudio kao "provokativno iskorištavanje", a na čiju je presudu Benetton uložio žalbu, ili onaj koji pokazuje zakrvavljenu odjeću hrvatskog vojnika iz BiH, izazvali su brojne polemike. Ovoga je vikenda fotograf Oliviero Toscani tumačio u tisku, tijekom jedne izložbe svojih fotografija u Laussani (Švicarska), da se "ne obraća ljudskim bićima kao potošačima, niti zato da bi "prodavao", naglašavajući htijenje da se prekine s tradicijom koja navodi na snove o utopijskoj sreći, kako bi se pristupilo stvarnosti koja uznemirava i ukazivalo na ljudske gluposti. (Hina) tm br 151103 MET feb 95 15HHMM MET feb 95

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙