FRANKFURT/HAMBURG, 26. travnja (Hina/Dpa) - Njemačke putničke agencije prošle su godine još učvrstile svoj vodeći položaj na europskom tržištu, to potvrđuju podaci stručnog časopisa "FVW International" objavljeni u Hamburgu.
FRANKFURT/HAMBURG, 26. travnja (Hina/Dpa) - Njemačke putničke agencije
prošle su godine još učvrstile svoj vodeći položaj na europskom
tržištu, to potvrđuju podaci stručnog časopisa "FVW International"
objavljeni u Hamburgu. #L#
Prvo mjesto i dalje zauzima Touristik-Union International (TUI) iz
Hannovera s prometom od 6,3 milijarde njemačkih maraka. Drugoplacirana
je putničke agencije NUR Touristic GmbH koja je sa sestrinskom
agencijom Karstadt-a uspjelo povećati promet na 4,4 milijarde DEM.
Treće je mjesto zauzela LTU (Duesselddorf) s prometom od 3,2
milijarde DEM.
Analizirajući kretanja na turističkom tržištu agencije u Njemačkoj,
Nizozemskoj, Velikoj Britaniji i Švicarskoj bilježe povećano zanimanje
za kraćih putovanja te rastuću potražnju za povoljnim ponudama
ljetovanja koja se rezerviraju u zadnji trenutak.
Također se u većini europskih zemalja primijećuje povezivanje ili
spajanje putničkih agencija, zrakoplovnih tvrtki i organizatora
putovanja, kako bi bili što konkurentniji.
(Hina) sap fp
261443 MET apr 96