ŠIBENIK, 23. travnja (Hina) - Turističko vijeće Turističke zajednice Šibenske županije na današnjem je sastanku u Šibeniku odlučilo da 10 tisuća njemačkih maraka, namijenjenih tiskanju boršure za pripadnike IFOR-a, utroši na promidžbu
šibenske turističke ponude za ljeto 1996. u inozemstvu.
ŠIBENIK, 23. travnja (Hina) - Turističko vijeće Turističke zajednice
Šibenske županije na današnjem je sastanku u Šibeniku odlučilo da 10
tisuća njemačkih maraka, namijenjenih tiskanju boršure za pripadnike
IFOR-a, utroši na promidžbu šibenske turističke ponude za ljeto 1996.
u inozemstvu. #L#
Naime, tijekom nastupa u inozemstvu zamijećen je porast zanimanja
turista iz Madžarske, Češke, Slovačke i Poljske za posjet toj županiji,
koja, kako je rečeno, istodobno ne očekuje veći posjet pripadnika
međunarodnih vojnih postrojbi s obiteljima.
Upravo su završene turističke promidžbene akcije u spomenutim
zemljama, u kojima se turizam Šibenske županije predstavio zajedno s
tri ostale dalmatinske županije. To su, rečeno je na sastanku,
potencijalno jaka turistička tržišta na koja ubuduće treba ozbiljno
računati. Promidžbene akcije u tim zemljama bile su vrlo dobro
pripremljene, medijski iznimno popraćene, pa se model zajedničkog nastupa
dalmatinskog turizma u inozemstvu pokazao vrlo uspješnim. Promidžbi
šibenskog turizma pomoći će i najavljeni dolazak 80 novinara i turističkih
agenata iz Slovačke, koji bi u subotu, 27. travnja, trebali posjetiti
slapove Krke i Primošten.
Vijeće Županijske turističke zajednice potvrdilo je sudjelovanje na
ITTF-u, međunarodnom turističkom sajmu u Zagrebu od 9. do 11. svibnja.
Šibenskim je turističkim tvrtkama preporučeno da također sudjeluju u što
većem broju, jer prvi put nakon četiri godine na ovogodišnji sajam dolaze
sve značjanije turističke agencije iz Austrije, Njemačke i Italije.
Kako je istaknuto, to je prigoda da se u izravnim kontaktima s inozemnim
poslovnim partnerima obave pripreme za turističku 1997.
(Hina) rad sab
231630 MET apr 96