ŠIBENIK, 23. travnja (Hina) - Turističko vijeće Turističke zajednice Šibenske županije odustalo je danas od tiskanja već pripremljene boršure za IFOR. Njezino sufinanciranje odbile su dvije turističke kuće, "Solaris" i "Primošten",
koje već ugošćuju pripadnike IFOR-a, na novčanu potporu kojih se računalo.
ŠIBENIK, 23. travnja (Hina) - Turističko vijeće Turističke zajednice
Šibenske županije odustalo je danas od tiskanja već pripremljene
boršure za IFOR. Njezino sufinanciranje odbile su dvije turističke
kuće, "Solaris" i "Primošten", koje već ugošćuju pripadnike IFOR-a, na
novčanu potporu kojih se računalo. #L#
Osim toga nema najava da će se pripadnici IFOR-ovih postrojba sa
svojim obiteljima u većem broju odmarati u Hrvatskoj. Suprotno
očekivanjima pokazale su se točnim procjene da od IFOR-a ne treba
očekivati turistički boom.
Zato će 10.000 njemačkih maraka, koliko je trebalo stajati tiskanje
brošure, Turisička zajednica Šibenske županije uporabiti za promičbu
šibenske turističke ponude u inozemstvu.
Upravo završene turističke promičbene akcije u Madžarskoj, Češkoj,
Slovačkoj i Poljskoj, na kojima je zajedno s trima ostalim
dalmatinskim županijskim turističkim zajednicama, sudjelovala i
šibenska, pokazale su golemo zanimanje turista iz tih zemalja za
ljetovališta u južnoj Hrvatskoj. Tu su, rečeno je danas na sastanku
Vijeća Turističke zajednice Šibenske županije, moguća jaka turistička
tržišta na koja ubuduće treba ozbiljno računati.
U tim je zemljama promičba bila vrlo dobro pripremljena, medijski
izvanredno popraćena, pa se model zajedničkoga nastupa dalmatinskoga
turizma u inozemstvu pokazao vrlo uspješnim. Promičbi šibenskoga
turizma pomoći će i najavljeni dolazak 80 novinara i turističkih
agenata iz Slovačke, koji bi u subotu, 27. travnja, trebali posjetiti
slapove Krke i Primošten.
Na današnjem je sastanku potvrđeno sudjelovanje na ITTF-u,
međunarodnom turističkom sajmu u Zagrebu, od 9. do 11. savibnja.
Preporučeno je šibenskim turističkim kućama da sudjeluju u što većem
broju, jer prvi put nakon četiri godine na ovogodišnji sajam dolaze
sve veće turističke agencije, iz Austrije, Njemačke i Italije, pa je
to prigoda da se u izravnim susretima s njima uspješno obave pripreme
za turističku sezonu 1997.
(Hina) mrad mc
231655 MET apr 96