DUBROVNIK, 12. travnja (Hina) - U hotelu "Lapad" u Dubrovniku danas je održana treća sjednica Sabora Hrvatske turističke zajednice, koju je vodio ministar turizma Niko Bulić.
DUBROVNIK, 12. travnja (Hina) - U hotelu "Lapad" u Dubrovniku danas
je održana treća sjednica Sabora Hrvatske turističke zajednice, koju
je vodio ministar turizma Niko Bulić. #L#
Nakon usvajanja zapisnika sa II. sjednice Sabora, predsjednica
Nadzornog odbora HTZ-a Ombreta Belić-Ilijašević podnijela je izvješće
o radu Nadzornog odbora kao i izvješće o poslovanju Hrvatske turističke
zajednice za 1995. godinu. Ona je, uz ostalo, naglasila kako je tijekom
protekle godine Nadzorni odbor HTZ-a radio u skladu s planom i programom,
a u prvom redu na promidžbi hrvatskog turizma u svijetu.
Od boravišnih pristojbi, članarina, te državnog proračuna ostvareno je
oko 71,8 milijuna kuna, što je za osam posto manje od planiranog, a od
toga je na rashode utrošeno oko 61 milijun kuna, u prvom redu na promidžbene
aktivnosti i izradu promidžbenim materijala.
O radu Turističkog vijeća HTZ-a za razdoblje travanj 1995. - travanj
1996. izvješće je podnio ministar turizma Niko Bulić. On je uz ostalo
kazao kako je čitava 1995. godina protekla u aktivnostima koje su
uslijedile kao pokušaj odgovora Hrvatske na situaciju u kojoj se
našla njezina turistička ponuda na emitivnim turističkim tržištima.
Iako te aktivnosti nisu odmah dale puno rezultata, potrebno je napomenuti,
kazao je ministar Bulić, kako su one bile i dobra osnovica za uspjelu
promidžbu 1996., što se već pokazuje na inozemnim tržištima potražnje.
Ministar Bulić kazao je da je protekle godine pored 75 nastupa na
turističkim sajmovima emitivnih turističkih zemalja bilo paralelno
održano i 40 konferencija za tisak.
Ministar Bulić je kazao također kako je donesena odluka da se na
devet graničnih prijelaza u Republici Hrvatskoj urede turistički
informativni prostori, čija realizacija počinje ovih dana, a za godinu
dana bi trebala biti završena, kao i da je donesena odluka da se priđe
izradi strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma, što bi trebao
biti osmišljeni dokument za marketinški nastup hrvatskog turizma u
zemlji i svijetu.
(Hina) šh sbo
121134 MET apr 96