FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: ODRŽANA TREĆA SJEDNICA SABORA HRVATSKE TURISTIČKE ZAJEDNICE

DUBROVNIK, 12. travnja (Hina) - U hotelu "Lapad" u Dubrovniku danas je održana treća sjednica Sabora Hrvatske turističke zajednice, koju je vodio ministar turizma Niko Bulić.
DUBROVNIK, 12. travnja (Hina) - U hotelu "Lapad" u Dubrovniku danas je održana treća sjednica Sabora Hrvatske turističke zajednice, koju je vodio ministar turizma Niko Bulić. #L# Nakon usvajanja zapisnika sa II. sjednice Sabora, predsjednica Nadzornog odbora HTZ-a Ombreta Belić-Ilijašević podnijela je izvješće o radu Nadzornog odbora kao i izvješće o poslovanju Hrvatske turističke zajednice za 1995. godinu. Ona je, uz ostalo, naglasila kako je tijekom protekle godine Nadzorni odbor HTZ-a radio u skladu s planom i programom, a u prvom redu na promidžbi hrvatskog turizma u svijetu. Od boravišnih pristojbi, članarina, te državnog proračuna ostvareno je oko 71,8 milijuna kuna, što je za osam posto manje od planiranog, a od toga je na rashode utrošeno oko 61 milijun kuna, u prvom redu na promidžbene aktivnosti i izradu promidžbenim materijala. O radu Turističkog vijeća HTZ-a za razdoblje travanj 1995. - travanj 1996. izvješće je podnio ministar turizma Niko Bulić. On je uz ostalo kazao kako je čitava 1995. godina protekla u aktivnostima koje su uslijedile kao pokušaj odgovora Hrvatske na situaciju u kojoj se našla njezina turistička ponuda na emitivnim turističkim tržištima. Iako te aktivnosti nisu odmah dale puno rezultata, potrebno je napomenuti, kazao je ministar Bulić, kako su one bile i dobra osnovica za uspjelu promidžbu 1996., što se već pokazuje na inozemnim tržištima potražnje. Ministar Bulić kazao je da je protekle godine pored 75 nastupa na turističkim sajmovima emitivnih turističkih zemalja bilo paralelno održano i 40 konferencija za tisak. Ministar Bulić je kazao također kako je donesena odluka da se na devet graničnih prijelaza u Republici Hrvatskoj urede turistički informativni prostori, čija realizacija počinje ovih dana, a za godinu dana bi trebala biti završena, kao i da je donesena odluka da se priđe izradi strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma, što bi trebao biti osmišljeni dokument za marketinški nastup hrvatskog turizma u zemlji i svijetu. (Hina) šh sbo 121134 MET apr 96

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙