LONDON, 3. travnja (Hina/Reuter) - Kako bi preuzela dio tržišta od američke tvrtke Coca-Cole, tvrtka PepsiCO Inc. namjerava utrošiti 500 milijuna američkih dolara za promociju svoje cole u novoj ambalaži.
LONDON, 3. travnja (Hina/Reuter) - Kako bi preuzela dio tržišta od
američke tvrtke Coca-Cole, tvrtka PepsiCO Inc. namjerava utrošiti 500
milijuna američkih dolara za promociju svoje cole u novoj ambalaži.
#L#
Pod nazivom "Project Blue", promocija je već počela u Velikoj
Britaniji, gdje se od prošlog tjedna mogu kupiti limenke Pepsi-cole u
novoj, električno plavoj ambalaži. Redizajnirane limenke uskoro se
očekuju i u trgovinama i restoranima u više od 24 zemlje diljem
svijeta.
Inače, predstavnici PepsiCoa ističu da je tvrtka u posljednje tri
godine u nova tržišta, poput Kine, Indije, Bliskog istoka i istočne
Europe, uložila više od tri milijarde dolara.
(Hina) kol sab
031151 MET apr 96