FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

MUZEJ COCA-COLE - POVIJEST JEDINSTVENOG USPJEHA

ATLANTA, 26. ožujka (Hina/AFP) - Unazad šest godina Coca-Cola se može pohvaliti novim uspjehom: njezin muzej, suvremena građevina smještena u središtu Atlante (savezna država Georgia), gdje je stvoreno čuveno piće, već je ugostio više od 5,5 milijuna posjetitelja i sprema ih se primiti još i više za trajanja Olimpijskih igara.
ATLANTA, 26. ožujka (Hina/AFP) - Unazad šest godina Coca-Cola se može pohvaliti novim uspjehom: njezin muzej, suvremena građevina smještena u središtu Atlante (savezna država Georgia), gdje je stvoreno čuveno piće, već je ugostio više od 5,5 milijuna posjetitelja i sprema ih se primiti još i više za trajanja Olimpijskih igara. #L# "Trebali bismo preći s 5.000 na 8.000 posjetitelja dnevno", smatra Leslie Breland, zadužena za odnose s javnošću. Već je predviđeno da muzej bude otvoren svakog dana od 9 sati do ponoći tijekom trajanja Igara. Sprema svakodnevne animacije na prostoru uz zgradu, s vatrometom i laser-showom svake večeri, projekcijama na divovskim video-ekranima... Povijest početaka čuvenog pića još uvijek nepoznatog recepta, televizijske reklamne poruke na svim jezicima, izložba boca i limenki iz čitavog svijeta: na 15.000 m2, muzej Coca-Cola slavi preko mnoštva zvučnih i vizualnih pomagala oduševljeni kult uspjeha jedinstvenog na svijetu, omogućen istaknutim smislom za marketing. Dočekan od domaćina i domaćica odjevenih u crveno i bijelo, posjetitelju prvo iznose priču o tome kako je Coca-Colu izumio farmaceut John Pemberton 8. svibnja 1886. godine. U početku ljekovito piće namijenjeno ublažavanju migrene, pomiješano je greškom s gaziranom vodom. Relativno uspješno ljekarna Jacob prodaje prve godine prosječno 9 čaša dnevno po 5 centi svaku, uz ukupni reklamni proračun od 73,96 dolara. Njegov čudesan napredak, kad ga je otkupio marketinški genij Asa Candler, prepričava se putem dokumenata i materijala iz tog razdoblja, fotografija, kalendara, starih sanduka s čuvenim natpisom, ali posebice putem reklamnih panoa od onog vremena do danas - od glamura glumica s početka stoljeća do mladih preplanulih djevojaka devedesetih. Danas, prema brojčaniku istaknutom u muzeju, Coca-Cola prodaje svake sekunde u svijetu više od 8.000 pića. Ultramoderan muzej u kojem posjetitelja dočekuju zastave skoro 200 zemalja u kojima se prodaje slavni napitak, čuva kao relikviju prototip prve boce zaobljenih formi, smišljene 1915. godine. Muzej posjetitelju nudi "međunarodni" bar gdje može birati između dvadesetak različitih gaziranih pića koje kompanija prodaje u svijetu, "fontanu high tech", obloženu fluorescentnim osvjetljenjem, koja na nekoliko metara razdaljine ulijeva piće u čašu posjetitelja. Pristaše videa pogledat će sa zanimanjem put oko svijeta na kojem svaka zemlja na svoj način ističe vrline Coca-Cole, od egipatskih tržnica do kalifornijskih surfera preko meksičkih rodea ili kenijskih stepa... U pozadini se čuje zvučni zapis: "Posvuda smo, svakog dana vašeg života", ponavlja se do iznemoglosti. U neizbježnom dućanu suvenira, nailazimo čak na kuhinjske recepte - od slatko-slane cvjetače s coca-colom do kruha s đumbirom i coca-colom, preko piletine u umaku od coca-cole i 'barbecue'. (Hina) bnš bnš 261027 MET mar 96

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙