ZAGREB, 4. ožujka (Hina) - Imidž brošura "Zagreb - srce Hrvatske", predstavlja glavni hrvatski grad kao kulturno, povijesno i turističko središte naše zemlje, ali i kao moderni srednjeeuropski grad, rečeno je na današnjem
predstavljanju toga izdanja u Turističkoj zajednici grada Zagreba.
ZAGREB, 4. ožujka (Hina) - Imidž brošura "Zagreb - srce Hrvatske",
predstavlja glavni hrvatski grad kao kulturno, povijesno i
turističko središte naše zemlje, ali i kao moderni srednjeeuropski
grad, rečeno je na današnjem predstavljanju toga izdanja u
Turističkoj zajednici grada Zagreba. #L#
U suradnji s marketinškom agencijom McCann-Erickson Croatia,
brošuru je izdala zagrebačka Turistička zajednica u nakladi od
20.000 primjeraka na hrvatskom, njemačkom, engleskom i talijanskom
jeziku.
Kako je najavljeno tom prigodom, iz tiska bi uskoro trebala izići
i publikacija o kontinentalnoj Hrvatskoj.
Predstavljanju brošure bili su, među ostalima, nazočni članovi
Odbora za turizam Zastupničkoga doma hrvatskoga Sabora te
predstavnici Ministarstva turizma i Hrvatske turističke zajednice.
(Hina) mkh sab
041505 MET mar 96