ZAGREB, 6. ožujka (Hina) - Savjet za realizaciju projekta "Croatia made" pri Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK) i Ocjenjivačka komisija za izbor znaka porijekla i znaka kvalitete na današnjoj su konferenciji za novinare predstavili
znakove za izvođenje te prvi i drugi otkup. Od pristiglih 14 radova (šestorice hrvatskih autora i tri institucije), nagradu za izvođenje dobili su autori Ivica Belinić i Marko Koržinek, prvi otkup dobio je Boris Ljubičić dok je drugi otkup dobila grupa autora Vlasta Pirnat, Andrea Knapić i Drago Puljić.
ZAGREB, 6. ožujka (Hina) - Savjet za realizaciju projekta "Croatia
made" pri Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK) i Ocjenjivačka komisija
za izbor znaka porijekla i znaka kvalitete na današnjoj su
konferenciji za novinare predstavili znakove za izvođenje te prvi i
drugi otkup. Od pristiglih 14 radova (šestorice hrvatskih autora i tri
institucije), nagradu za izvođenje dobili su autori Ivica Belinić i
Marko Koržinek, prvi otkup dobio je Boris Ljubičić dok je drugi otkup
dobila grupa autora Vlasta Pirnat, Andrea Knapić i Drago Puljić. #L#
Predsjednik Savjeta za realizaciju projekta Milivoj Jurišić istaknuo
je kako je "Croatia made" strateški dugoročni projekt marketinga
hrvatskog gospodarstva, s ciljem stvaranja prepoznatljivog hrvatskog
proizvoda koji će svojom kvalitetom, funkcionalnošću, suvremenim
oblikovanjem te vizualnom atraktivnošću i prepoznatljivošću pridonjeti
razvoju hrvatskog gospodarstva na domaćem i svjetskom tržištu i ujedno
ga promovirati. Jurišić je nadalje rekao, kako bi kvalitetne
autentične proizvode različitih hrvatskih podneblja trebalo plasirati
na atraktivniji način kako bi cjelokupna hrvatska ponuda proizvoda,
posebice turistička, postala prepoznatljiva i zanimljiva u svjetskim
razmjerima.
"Znak porijekla (Croatian creation) i znak kvalitete (Croatian
quality) su podprojekti projekta "Croatia made" koji stimuliraju
razvoj originalnih hrvatskih proizvoda i promiču vrhunsku kvalitetu
proizvoda i proizvodnje hrvatskog gospodarstva, podižući postojeće
standarde ocjena kvalitete hrvatskih proizvoda. Izborom podprojekta,
za sada samo u radnoj verziji, napravljen je prvi korak u promidžbi
hrvatskog gospodarstva, a ubrzo će uslijediti i proboj hrvatskog znaka
na domaće i svjetsko tržište" rekao je Jurišić.
(Hina) splj ds
061302 MET mar 96