FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

TISKOVNA KONFERENCIJA MLADEŽI HDZ-A

ZAGREB, 16. veljače (Hina) - "Kupujmo hrvatske proizvode", naziv je promičbena pothvata koji je, u suradnji s nekoliko velikih hrvatskih tvrtaka, pokrenula mladež HDZ-a.
ZAGREB, 16. veljače (Hina) - "Kupujmo hrvatske proizvode", naziv je promičbena pothvata koji je, u suradnji s nekoliko velikih hrvatskih tvrtaka, pokrenula mladež HDZ-a. #L# "Jedan od ciljeva pothvata je poticanje na donošenje državnih propisa ili preporuka koji bi omogućili domaćim proizvođačima da svoj proizvod označe markicom 'Kupuj hrvatsko'", naglasio je predsjednik zagrebačke Mladeži HDZ-a Nedjeljko Špilek na današnjoj konferenciji za novinstvo Mladeži HDZ-a. Dodao je da će promičba biti sustavno vođena oglašivanjem u javnim glasilima, nastupima u javnosti, te na predavanjima i tribinama s gospodarstvenicima. Želja nam je, kako je kazao, osigurati dugotrajnost promičbenog slogana. "Kupnjom domaćih proizvoda potiče se domaća proizvodnja, što treba biti prioritetni cilj države", istaknula je, Jadranka Levačić koja je sa suprugom većinska vlasnica tvrtke za proizvodnju i promet optike "Marin Getaldić". Govoreći o iskustvima Tvornice olovaka Zagreb, koja danas izvozi 60 posto svojih proizvoda, najviše u Njemačku, direktor Ivo Belamarić zapitao se "zašto hrvatski kupac ne želi kupovati domaći proizvod, ako se isti taj proizvod prodaje na inozemnom tržištu". Inače, akciji su se do sada, uz TOZ i "Marina Getaldića", pridružili i "Dukat", "Kraš", "Klara", "Pliva", te kišobranarna "Vis". (Hina) kt mc 161410 MET feb 96

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙