POREČ, 22. prosinca (Hina) - Najveći dio od 9,2 milijuna kuna planiranih prihoda u 1998. godini Turistička zajednica Istarske županije utrošit će na program turističke promocije, tj. 5,8 milijuna kuna.
POREČ, 22. prosinca (Hina) - Najveći dio od 9,2 milijuna kuna
planiranih prihoda u 1998. godini Turistička zajednica Istarske
županije utrošit će na program turističke promocije, tj. 5,8 milijuna
kuna. #L#
Prema programu rada za iduću godinu, što ga je prihvatila skupština
te turističke zajednice, za tiskovni materijal utrošit će se 1,2
milijuna kuna, za oglašavanje u medijima izdvojit će 1,9 milijuna
kuna, a za odnose s javnošću još 1,1 milijun kuna.
Turistička zajednica Istarske županije u idućoj će godini nastupiti
na 60 turističkih sajmova u zemlji i svijetu, od čega na osam
samostalno, za što će se utrošiti više od 1,5 milijuna kuna.
Prema riječima direktora istarske turističke zajednice Veljka
Ostojića, Istra se s 12,5 milijuna noćenja u ovoj godini, što je 42
posto svih turističkih noćenja ostvarenih u Hrvatskoj, konačno vratila
na turističko tržište Europe.
Međutim, tamošnji turistički djelatnici vjeruju da je broj noćenja u
idućoj godini moguće povećati na približno 14 milijuna i to prije
svega produljenjem sezone. "Cilj nam je da u Istri, kako na njenom
obalnom tako i u unutrašnjem dijelu, u svako doba godine boravi
najmanje pet do deset tisuća gostiju", veli Ostojić.
U idućoj će se godini veća pozornost posvetiti i stvaranju "imidža"
Istre kao poželjne turističke destinacije dovođenjem inozemnih
novinara i studijskih grupa, a prema riječima Veljka Ostojića, u
tijeku je i odabir visoko profesionalnog "public relation agenta" za
najznačajnija turistička tržišta - Njemačku, Austriju, Italiju i
zemlje Beneluxa.
(Hina) kž sbo
221443 MET dec 97