ZAGREB, 11. prosinca (Hina) - Za program rada Hrvatske turističke zajednice (HTZ) za godinu 1998. planirano je 87,7 milijuna kuna, od čega će se za Program promocije hrvatske turističke ponude izdvojiti 79,9 milijuna kuna, dok će se
ostale aktivnosti Hrvatske turističke zajednice i njezin glavni ured financirati sa 7,8 milijuna kuna. Planira se da će ukupni prihodi HTZ-a u idućoj godini biti 95 milijuna kuna, iz čega će se podmirivati i prenesene obveze iz ove godine, istaknuo je na današnjoj konferenciji za novinare, održanoj nakon 23. sjednice Turističkog vijeća HTZ-a, hrvatski ministar turizma Sergej Morsan.
ZAGREB, 11. prosinca (Hina) - Za program rada Hrvatske turističke
zajednice (HTZ) za godinu 1998. planirano je 87,7 milijuna kuna, od
čega će se za Program promocije hrvatske turističke ponude
izdvojiti 79,9 milijuna kuna, dok će se ostale aktivnosti Hrvatske
turističke zajednice i njezin glavni ured financirati sa 7,8
milijuna kuna. Planira se da će ukupni prihodi HTZ-a u idućoj godini
biti 95 milijuna kuna, iz čega će se podmirivati i prenesene obveze
iz ove godine, istaknuo je na današnjoj konferenciji za novinare,
održanoj nakon 23. sjednice Turističkog vijeća HTZ-a, hrvatski
ministar turizma Sergej Morsan. #L#
Ministar Morsan rekao je tom prigodom da je na današnjoj sjednici
"izvršen rebalans financijskog plana HTZ-a za ovu godinu". Time je
utvrđeno da su, zbog većeg obujma ostvarenih aktivnosti u 1997.,
rashodi - koji uključuju i preuzete obveze za aktivnosti prema
nižem sustavu turističkih zajednica koje se prenose u iduću godinu,
za 5,3 milijuna kuna veći od ostvarenih prihoda.
Zbog toga se navedena razlika, dodao je Morsan, ne može pokriti
ovogodišnjim prihodima, već će se prenijeti u iduću godinu.
Sredstva za Program promocije hrvatske turističke ponude usmjerit
će se na aktivnosti koje su od interesa za cijelu Hrvatsku, i to
poglavito na emitivna tržišta iz kojih se u idućim godinama očekuje
povećan broj dolazaka turista, primjerice s njemačkog,
austrijskog, slovenskog i talijanskog tržišta. Na tim će se
tržištima naglasak dati na oglašavanje u medijima, nastupima na
sajmovima te PR (public relation) aktivnostima.
Iako je Program promocije za iduću godinu tek radni okvir, čije će
konačne zaključke donijeti Sabor HTZ-a 22. prosinca, po njemu je
ostavljena "mala rezerva financijskih sredstava za promociju na
onim turističkim tržištima koja se u idućoj godini pokažu
značajnima za Hrvatsku". Tako će se, istaknuo je Morsan, unatoč
ograničenim financijskim sredstvima, ciljanim aktivnostima te
njihovim namjenskim i odgovornim trošenjem održati kontinuitet
promotivnih aktivnosti i osigurati visoka razina kvalitete
Programa promocije hrvatske turističke ponude za godinu 1998.
Inače, Turističko vijeće je na svojoj sjednici razmotrilo i
Izvješće o ovogodišnjem radu Glavnog ureda HTZ-a te zaključilo da
se u idućoj godini treba razraditi njegov strateški marketinški
plan.
(Hina) splj dd
111928 MET dec 97