FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

MINISTAR MORSAN O SJEDNICI TURISTIČKOG VIJEĆA HTZ-A

ZAGREB, 11. prosinca (Hina) - Za program rada Hrvatske turističke zajednice (HTZ) za godinu 1998. planirano je 87,7 milijuna kuna, od čega će se za Program promocije hrvatske turističke ponude izdvojiti 79,9 milijuna kuna, dok će se ostale aktivnosti Hrvatske turističke zajednice i njezin glavni ured financirati sa 7,8 milijuna kuna. Planira se da će ukupni prihodi HTZ-a u idućoj godini biti 95 milijuna kuna, iz čega će se podmirivati i prenesene obveze iz ove godine, istaknuo je na današnjoj konferenciji za novinare, održanoj nakon 23. sjednice Turističkog vijeća HTZ-a, hrvatski ministar turizma Sergej Morsan.
ZAGREB, 11. prosinca (Hina) - Za program rada Hrvatske turističke zajednice (HTZ) za godinu 1998. planirano je 87,7 milijuna kuna, od čega će se za Program promocije hrvatske turističke ponude izdvojiti 79,9 milijuna kuna, dok će se ostale aktivnosti Hrvatske turističke zajednice i njezin glavni ured financirati sa 7,8 milijuna kuna. Planira se da će ukupni prihodi HTZ-a u idućoj godini biti 95 milijuna kuna, iz čega će se podmirivati i prenesene obveze iz ove godine, istaknuo je na današnjoj konferenciji za novinare, održanoj nakon 23. sjednice Turističkog vijeća HTZ-a, hrvatski ministar turizma Sergej Morsan. #L# Ministar Morsan rekao je tom prigodom da je na današnjoj sjednici "izvršen rebalans financijskog plana HTZ-a za ovu godinu". Time je utvrđeno da su, zbog većeg obujma ostvarenih aktivnosti u 1997., rashodi - koji uključuju i preuzete obveze za aktivnosti prema nižem sustavu turističkih zajednica koje se prenose u iduću godinu, za 5,3 milijuna kuna veći od ostvarenih prihoda. Zbog toga se navedena razlika, dodao je Morsan, ne može pokriti ovogodišnjim prihodima, već će se prenijeti u iduću godinu. Sredstva za Program promocije hrvatske turističke ponude usmjerit će se na aktivnosti koje su od interesa za cijelu Hrvatsku, i to poglavito na emitivna tržišta iz kojih se u idućim godinama očekuje povećan broj dolazaka turista, primjerice s njemačkog, austrijskog, slovenskog i talijanskog tržišta. Na tim će se tržištima naglasak dati na oglašavanje u medijima, nastupima na sajmovima te PR (public relation) aktivnostima. Iako je Program promocije za iduću godinu tek radni okvir, čije će konačne zaključke donijeti Sabor HTZ-a 22. prosinca, po njemu je ostavljena "mala rezerva financijskih sredstava za promociju na onim turističkim tržištima koja se u idućoj godini pokažu značajnima za Hrvatsku". Tako će se, istaknuo je Morsan, unatoč ograničenim financijskim sredstvima, ciljanim aktivnostima te njihovim namjenskim i odgovornim trošenjem održati kontinuitet promotivnih aktivnosti i osigurati visoka razina kvalitete Programa promocije hrvatske turističke ponude za godinu 1998. Inače, Turističko vijeće je na svojoj sjednici razmotrilo i Izvješće o ovogodišnjem radu Glavnog ureda HTZ-a te zaključilo da se u idućoj godini treba razraditi njegov strateški marketinški plan. (Hina) splj dd 111928 MET dec 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙