FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: HRVATSKA OZNAKA KVALITETE PROIZVODA

DUBROVNIK, 3. prosinca (Hina) - U idućem razdoblju u hrvatskom bi turzimu svaki proizvod pa i hotel trebao nositi znak kvalitete čime bi se vizualno označio domaći proizvod, istaknuto je na današnjem okruglom stolu "Hrvatska oznaka kvalitete proizvoda" u organizaciji Hrvatske gospodarske komore u sklopu 29. poslovnih susreta "Proizvođači u hotelijerstvu 98." koji se od 2. do 4. prosinca održavaju u Dubrovniku. # Temeljni kriteriji za dodjelu znaka kvalitete su: hrvatsko podrijetlo proizvoda, ispitivanje njegove kvalitete, nagrade i priznanja koje je proizvod osvojio, sustav osiguranja kvalitete u tvrtki i drugo. Kako je tom prigodom rečeno, oznaka kvalitete proizvoda vrlo je važna jer je hrvatski turizam jedna od glavnih konkurentnih snaga u međunarodnoj tržišnoj utakmici. Da bi se vratili na prijeratne stečene pozicije na međunarodnom turističkom tržištu i ponovno dobili dio "turističkog kolača" koji nam pripada, prvenstveno moramo izgraditi novi turistički imidž, definirati hrvatski turistički proizvod i odrediti što je gost sada, a što u budućnosti. Budući bi se hrvatski turistički model mogao temeljiti na austrijskom modelu, u kojem se polazi od osnova poslovanja u skladu sa zakonom, ustrojstva i jasnosti procesa, adekvatnom radnom klimom i poslovanju u odgovarajućim poslovnim prostorima. Jedan od mogućih modela mogao bi biti i upravljanje prema punoj kvaliteti (TQM) koji uključuju zadovoljavanje visokom kakvoćom uz motivirane i zadovoljne djelatnike koji doprinose postizanju cilja turističkih tvrtki. TQM na razini hrvatskog turizma znači svjesnost o položaju i ulozi hotela u ostvarivanju hrvatskog turističkog proizvoda, vertikalnu, horizontalnu i internu komunikaciju te suradnju i međusobnu interakciju dobavljača, klijenata i ostalih hotela. Na razini pojedinog hotela TQM označava kreativnost, fleksibilnost i kulturu tvrtke. Da bi se došlo do, kako je rečeno na okruglom stolu, glavnog turističkog aktera, to jest "njegova veličanstva Gosta" potrebno je dobro opremiti hotele, uključujući modernu tehnologiju, izobrazbu adekvatnih turističkih kadrova, definirati kvalitetu usluga, provesti turistički marketing, a sve u cilju očuvanja prirode, odnosno kroz ekologiju. (Hina) splj sbo 031358 MET dec 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙