IMOTSKI, 13. studenoga (Hina) - U Splitsko-dalmatinskoj županiji u devet mjeseci ove godine ostvareno je 3,5 milijuna turističkih noćenja što je za 92 posto više nego u isto vrijeme lani. Upravo tako dobri turistički rezultati temelj
su planovima za pripremu te županije za iduću turističku sezonu.
IMOTSKI, 13. studenoga (Hina) - U Splitsko-dalmatinskoj županiji u
devet mjeseci ove godine ostvareno je 3,5 milijuna turističkih
noćenja što je za 92 posto više nego u isto vrijeme lani. Upravo tako
dobri turistički rezultati temelj su planovima za pripremu te
županije za iduću turističku sezonu.#L#
Predsjednik županijske Turističke zajednice Dinko Franchini na
današnjoj sjednici Turističkog vijeća Turističke zajednice
Županije splitsko-dalmatinske u Imotskom kazao je da je realno
očekivati u idućoj godini porast turističkog prometa u Županiji za
25 posto, odnosno ostvarenje 4,5 milijuna turističkih noćenja.
Iduće godine u turističku ponudu te županije unijet će se u znatno
većoj mjeri ponuda seoskog turizma. To je razlog što je sjednica
Turističkog vijeća Županije danas održana u Imotskom, kazao je
Franchini.
Direktor Županijskog ureda Turističke zajednice Mili Razović
izvijestio je Vijeće o nacrtu programa promocije turističke
ponude. U idućoj sezoni Županija će ponuditi tržištu više od 110
tisuća postelja, od kojih 27 tisuća postelja u hotelima i
apartmanima, 45 tisuća postelja u privatnom smještaju, 16 tisuća
postelja u malim obiteljskim hotelima i pansionima, 23 tisuće
mjesta u kampovima uz 1100 vezova u marinama.
Glavnina promotivih aktivnosti za 1998., po tom programu, treba
biti usmjerena na tržišta s kojih je realno očekivati porast
dolazaka turista i to ponajprije u svrhu produžetka turističke
sezone. Promotivna udarna tržišta Splitsko-dalmatinske županije
za 1998. su Njemačka, Italija, Austrija i Slovenija dok su tržišta
na kojima je intenzitet promotivnih aktivnosti stabilan - Češka,
Mađarska, Nizozemska, Slovačka, Švicarska, Belgija, Velika
Britanija, Poljska i Francuska.
Uz to, predviđena su i tržišta za posebno prilagođene promidžbene
aktivnosti. Po tom programu vrijednost promidžbenih aktivnosti za
Splitsko-dalmatinsku županiju je blizu tri miljuna kuna, a izvor
financiranja su vlastita sredstva županijske Turističke
zajednice.
Turističko vijeće prihvatilo je danas nacrt programa promocije
ponude Županije splitsko-dalmatinske za 1998., a taj program će se
početi ostvarivati nakon što ga prihvati skupština Turističke
zajednice koja će se održati sljedeći mjesec.
(Hina) em mc
131328 MET nov 97