FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

PRIPREME ZA SLJEDEĆU TURISTIČKU SEZONU U SPLITSKO-DALMATINSKOJ ŽUPANIJI

IMOTSKI, 13. studenoga (Hina) - U Splitsko-dalmatinskoj županiji u devet mjeseci ove godine ostvareno je 3,5 milijuna turističkih noćenja što je za 92 posto više nego u isto vrijeme lani. Upravo tako dobri turistički rezultati temelj su planovima za pripremu te županije za iduću turističku sezonu.
IMOTSKI, 13. studenoga (Hina) - U Splitsko-dalmatinskoj županiji u devet mjeseci ove godine ostvareno je 3,5 milijuna turističkih noćenja što je za 92 posto više nego u isto vrijeme lani. Upravo tako dobri turistički rezultati temelj su planovima za pripremu te županije za iduću turističku sezonu.#L# Predsjednik županijske Turističke zajednice Dinko Franchini na današnjoj sjednici Turističkog vijeća Turističke zajednice Županije splitsko-dalmatinske u Imotskom kazao je da je realno očekivati u idućoj godini porast turističkog prometa u Županiji za 25 posto, odnosno ostvarenje 4,5 milijuna turističkih noćenja. Iduće godine u turističku ponudu te županije unijet će se u znatno većoj mjeri ponuda seoskog turizma. To je razlog što je sjednica Turističkog vijeća Županije danas održana u Imotskom, kazao je Franchini. Direktor Županijskog ureda Turističke zajednice Mili Razović izvijestio je Vijeće o nacrtu programa promocije turističke ponude. U idućoj sezoni Županija će ponuditi tržištu više od 110 tisuća postelja, od kojih 27 tisuća postelja u hotelima i apartmanima, 45 tisuća postelja u privatnom smještaju, 16 tisuća postelja u malim obiteljskim hotelima i pansionima, 23 tisuće mjesta u kampovima uz 1100 vezova u marinama. Glavnina promotivih aktivnosti za 1998., po tom programu, treba biti usmjerena na tržišta s kojih je realno očekivati porast dolazaka turista i to ponajprije u svrhu produžetka turističke sezone. Promotivna udarna tržišta Splitsko-dalmatinske županije za 1998. su Njemačka, Italija, Austrija i Slovenija dok su tržišta na kojima je intenzitet promotivnih aktivnosti stabilan - Češka, Mađarska, Nizozemska, Slovačka, Švicarska, Belgija, Velika Britanija, Poljska i Francuska. Uz to, predviđena su i tržišta za posebno prilagođene promidžbene aktivnosti. Po tom programu vrijednost promidžbenih aktivnosti za Splitsko-dalmatinsku županiju je blizu tri miljuna kuna, a izvor financiranja su vlastita sredstva županijske Turističke zajednice. Turističko vijeće prihvatilo je danas nacrt programa promocije ponude Županije splitsko-dalmatinske za 1998., a taj program će se početi ostvarivati nakon što ga prihvati skupština Turističke zajednice koja će se održati sljedeći mjesec. (Hina) em mc 131328 MET nov 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙