FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ZAVRŠEN SEMINAR O UVOĐENJU BODOVNOGA SUSTAVA STUDIRANJA

ZAGREB, 7. studenoga (Hina) - Zagrebačko je Sveučilište tek na početku procesa uvođenja bodovnoga sustava studiranja te su potrebne znatne promjene u sveučilišnom sustavu studiranja kako bi on postao srodan sustavima studiranja na europskim sveučilištima. Tu je ocjenu iznio rektor Sveučilišta u Zagrebu prof. dr. Marijan Šunjić govoreći na konferenciji za novinare, održanoj večeras u sveučilišnom Rektoratu, o tijeku i zaključcima dvodnevnoga seminara koji su o uvođenju i priznavanju bodovnoga sustava studiranja vodili stručnjaci Odjela za visoko obrazovanje i istraživanje Vijeća Europe.
ZAGREB, 7. studenoga (Hina) - Zagrebačko je Sveučilište tek na početku procesa uvođenja bodovnoga sustava studiranja te su potrebne znatne promjene u sveučilišnom sustavu studiranja kako bi on postao srodan sustavima studiranja na europskim sveučilištima. Tu je ocjenu iznio rektor Sveučilišta u Zagrebu prof. dr. Marijan Šunjić govoreći na konferenciji za novinare, održanoj večeras u sveučilišnom Rektoratu, o tijeku i zaključcima dvodnevnoga seminara koji su o uvođenju i priznavanju bodovnoga sustava studiranja vodili stručnjaci Odjela za visoko obrazovanje i istraživanje Vijeća Europe. #L# Bodovni sustav studiranja - European Credit Transfer System (ECTS) pokrenula je kao pilot-projekt Europska unija sa svrhom postizanja globalne "prepoznatljivosti" i usporedivosti sustava studiranja na europskim sveučilištima i s ciljem poticanja međusveučilišne suradnje preko razmjene studenata i sveučilišnih nastavnika. Kako je rečeno, taj je pilot-projekt do danas prihvatilo i provodi 145 europskih sveučilišta. Da bi se ECTS sustav mogao provoditi, potrebno je da sveučilišta izdaju i tzv. dopunske diplome (Diploma Supplement) koje sadrže dodatne podatke o sustavu studiranja. Predstavnica Odjela za visoko obrazovanje i istraživanje Vijeća Europe Odile Bruyelle te stručnjaci Vijeća Europe iz Velike Britanije, Nizozemske, Švedske i Norveške: Stephen Adam, Dirk Haaksman, Stefan Löfkvist i Kaja Schiőtz iznijeli su predstavnicima svih četiriju hrvatskih sveučilišta te slovenskih i poljskih sveučilišta načela te iskustva u uvođenju bodovnoga sustava studiranja. U radu seminara sudjelovao je i pomoćnik ministra znanosti i tehnologije za visoko obrazovanje prof. dr. Ivica Mandić. Da bi se zagrebačko Sveučilište što prije moglo sustavnije posvetiti uvođenju bodovnoga sustava, istaknuo je rektor Šunjić, potrebno je osnovati "jak" informativni i operativni sveučilišni ured u kojemu bi bili prikupljeni svi podaci o studijima i koji bi mogao brzo i djelotvorno zainteresiranim studentima "dati" potpune podatke o studijima na svim europskim sveučilištima. S tim je u vezi, prorektorica za znanost zagrebačkoga Sveučilišta prof. dr. Helena Jasna Mencer posebice naglasila važnost razmjene studenata i sveučilišnih nastavnika kao jednog od ključnih elemenata međusveučilišne suradnje. Stručnjaci Vijeća Europe preporučili su predstavnicima zagrebačkoga te ostalih hrvatskih sveučilišta da se što prije sustavno uključe u uvođenje bodovnoga sustava, kako bi se, na taj način, hrvatska sveučilišta "približila" europskima, a hrvatskim studentima europska sveučilišta. (Hina) ip mc 072137 MET nov 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙