NEUM, 22. kolovoza (Hina) - U Neumu je danas završio trodnevni seminar o političkome marketingu, na kojem je sudjelovalo oko 70 predstavnika hrvatskih političkih stranaka u Bosni i Hercegovini, uglavnom nositelja kandidacijskih lista
na rujanskim općinskim izborima, priopćio je predstojnik Ureda za Federaciju Zaklade hrvatskoga državnog zavjeta Zoran Tomić. Taj je ured i organizirao seminar na poticaj izbornoga stožera HDZ-a BiH.
NEUM, 22. kolovoza (Hina) - U Neumu je danas završio trodnevni seminar
o političkome marketingu, na kojem je sudjelovalo oko 70 predstavnika
hrvatskih političkih stranaka u Bosni i Hercegovini, uglavnom
nositelja kandidacijskih lista na rujanskim općinskim izborima,
priopćio je predstojnik Ureda za Federaciju Zaklade hrvatskoga
državnog zavjeta Zoran Tomić. Taj je ured i organizirao seminar na
poticaj izbornoga stožera HDZ-a BiH. #L#
Tijekom seminara ugledni stručnjaci za politički marketing iz
Federacije BiH i Republike Hrvatske, po Tomićevim su riječima govorili
o važnosti komuniciranja, te o suvremenim promidžbenim tehnikama i
metodama.
Prvi dan seminara, dodao je Tomić, uvodno polusatno izlaganje o
političkim prilikama u BiH i izbornoj promidžbi HDZ-a BiH podnio je
predsjednik izbornoga stožera stranke i ministar vanjskih poslova BiH
Jadranko Prlić.
U ime ravnatelja Zaklade hrvatskoga državnog zavjeta dr. Ivića
Pašalića sudionike skupa pozdravio je Zoran Tomić.
(Hina) gp db
221801 MET aug 97