FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS:NUŽNO POVEĆANJE FIZIČKOG OBUJMA TURISTIČKOG PROMETA

ZAGREB, 12. studenoga (Hina) - U turističkoj 1999. godini nužno je +povećati fizički obujam turističkog prometa jer se samo tako može +očekivati produžetak turističke sezone i bolji financijski +rezultati. Ova je godina pokazala pravu sliku hrvatskog +turističkog gospodarstva, a s tim i sve njegove slabosti, rekao je +izaslanik Predsjednika Republike Hrvatske, doktora Franje Tuđmana +- visokog pokrovitelja Drugog kongresa Hrvatskih hotelijera i +restoratera (HUH) i ministar turizma Sergej Morsan prigodom +večerašnjeg otvorenja toga kongresa. Kongres se održava do 14. +studenoga u zagrebačkom hotelu Sheraton.
ZAGREB, 12. studenoga (Hina) - U turističkoj 1999. godini nužno je povećati fizički obujam turističkog prometa jer se samo tako može očekivati produžetak turističke sezone i bolji financijski rezultati. Ova je godina pokazala pravu sliku hrvatskog turističkog gospodarstva, a s tim i sve njegove slabosti, rekao je izaslanik Predsjednika Republike Hrvatske, doktora Franje Tuđmana - visokog pokrovitelja Drugog kongresa Hrvatskih hotelijera i restoratera (HUH) i ministar turizma Sergej Morsan prigodom večerašnjeg otvorenja toga kongresa. Kongres se održava do 14. studenoga u zagrebačkom hotelu Sheraton. #L# "U 1999. godini nastavit će se privatizacija u turističkoj djelatnosti, brži ulazak inozemnog kapitala, a očekuje se i zaključivanje kategorizacije hrvatskih smještajnih kapaciteta. Ako Hrvatska i nadalje želi ostati na inozemnom turističkom tržištu svake se godine mora povećavati obujam fizičkog turističkog prometa za najmanje deset posto. U ovoj je godini domaći turistički promet zabilježio pad od sedam posto u odnosu na lani, dok je kod inozemnog turističkog prometa zabilježeno povećanje od deset posto", istaknuo je Morsan. Ove je godine hrvatska Vlada u razvitak turističke djelatnosti posredno uložila 4,1 milijardi kuna. Također, kao državna potpora turizmu uloženo je i neposredno u razvitak infrastrukture. Glavna tema kongresa je "Konkurentnost hrvatskog hotelijerstva", a domaći će hotelijeri u radnom djelu kongresa pokušati dokučiti kojim se mjerama, sredstvima i potporama može spremnije dočekati iduća godina. Ukupno hrvatsko turističko gospodarstvo mora biti konkurentno i odgovoriti zahtjevima suvremenog turističkog tržišta. "Od turizma kao prioritetne hrvatske gospodarske djelatnosti u idućoj se godini očekuje da će poboljšati kvalitetu usluga, i bolje se pozicionirati na sve zahtjevnijim europskim emitivnim tržištima", rekao je predsjednik HUH-a, Ivan Šorić. On je dodao, da se hrvatski turizam mora prilagoditi novim turističkim trendovima koje uvjetuju konkurentne europske receptivne zemlje. Zbog toga je glavni moto hrvatskih hotelijera - evolucija hrvatskog gospodarstva. Inače, suorganizatori drugog kongresa HUH-a su Ministarstvo turizma, Hrvatska turistička zajednica (HTZ), opatijski Hotelijerski fakultet i zagrebački Ekonomski fakultet, Institut za turizam i UT- stručna revija za turizam, dok je glavni sponzor Zagrebačka banka d.d.. (Hina) splj tp

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙