ZAGREB, 5. studenoga (Hina) - Međunarodni godišnji kongres Udruge +američkih putničkih agencija (ARTA) započeo je danas u zagrebačkom +hotelu Esplanade. Kongres se, pod pokroviteljstvom Hrvatske +turističke zajednice (HTZ) i u
organizaciji zagrebačke i +dubrovačke turističke zajednice te hrvatskih putničkih agencija +Atlasa i Generalturista, do 7. studenoga održava u Zagrebu, a 8. i +9. studenoga u Dubrovniku.
ZAGREB, 5. studenoga (Hina) - Međunarodni godišnji kongres Udruge
američkih putničkih agencija (ARTA) započeo je danas u zagrebačkom
hotelu Esplanade. Kongres se, pod pokroviteljstvom Hrvatske
turističke zajednice (HTZ) i u organizaciji zagrebačke i
dubrovačke turističke zajednice te hrvatskih putničkih agencija
Atlasa i Generalturista, do 7. studenoga održava u Zagrebu, a 8. i
9. studenoga u Dubrovniku. #L#
Kroz organizirane stručne seminare tijekom kongresa, američki će
se putnički agenti imati priliku upoznati s hrvatskom obnovljenom i
izgrađenom turističkom infrastrukturom i prometnom dostupnošću
gradova i otoka. Predstavnici HTZ-a te zagrebačkih i dubrovačkih
turističkih zajednica predstavnicima američkih putničkih
agencija održat će niz stručnih predavanja kroz seminar "Kako
prodavati Hrvatsku".
Sudionicima kongresa hrvatski su domaćini upriličili zanimljiv
program, koji uključuje razgledavanje spomenutih gradova s
izletima u Hrvatsko zagorje.
Voditelj Ureda HTZ-a u SAD-u Mikea Babića istaknuo je značaj
američkog tržišta za sve europske turističke zemlje. Naime,
američki su turisti najbolji izvanpansionski potrošači, a njihova
dnevna potrošnja iznosi 94 američka dolara.
Zbog toga, sve zemlje, kao i Hrvatska ulažu dosta financijskih
sredstava u promociju svojih turističkih ponuda na tom tržištu.
Tako Poljska na oglase u SAD-u godišnje utroši 1,7 milijuna dolara,
Mađarska 650 tisuća dolara, Grčka 800 tisuća dolara, a Irska više od
četiri milijuna dolara.
(Hina) splj ds