ZAGREB, 5. studenoga (Hina) - Domaći proizvođač vina i alkoholnih +pića Badel 1862 odnedavna je započeo poslovnu suradnju s japanskom +tvrtkom Nichimen Corporation, koja iduće godine namjerava kupiti +otprilike 300 tisuća boca vina te
postati ekskluzivni zastupnik +Badelovih proizvoda na japanskom tržištu, izvijestili su iz te +tvrtke.
ZAGREB, 5. studenoga (Hina) - Domaći proizvođač vina i alkoholnih
pića Badel 1862 odnedavna je započeo poslovnu suradnju s japanskom
tvrtkom Nichimen Corporation, koja iduće godine namjerava kupiti
otprilike 300 tisuća boca vina te postati ekskluzivni zastupnik
Badelovih proizvoda na japanskom tržištu, izvijestili su iz te
tvrtke.#L#
Do realizacije posla s tom japanskom tvrtkom došlo je u rujnu ove
godine, kada je obavljena i prva isporuka jednog kontejnera vina.
Ta probna isporuka plasirat će se u lanac od 1600 prodavaonica, a
Nichimen namjerava proširiti broj prodajnih mjesta na kojima će
prodavati Badelova vina.
"Trenutačno Nichimen radi na plasmanu naših proizvoda koji su
stigli u Japan, što je tamo popraćeno i vrlo jakom medijskom
kampanjom. Naime, ta je korporacija dosad objavila članke u sedam
tamošnjih dnevnih i stručnih časopisa, najavljujući svoj prvi uvoz
vina iz Hrvatske", istaknuli su u Badelu 1862.
Do suradnje s tvrtkom Nichimen došlo je na preporuku Veleposlanstva
RH u Japanu, budući da je ta tvrtka bila zainteresirana za uvoz
hrvatskih vina, a velika pomoć u realizaciji suradnje bio je
certifikat ISO 9001, kojeg je Badel 1862 dobio u svibnju ove
godine.
Takve optimistične poslovne najave rezultat su sve veće
popularnosti vina u Japanu, gdje, zahvaljujući sve većoj
potražnji, mnoge japanske tvrtke usmjeravaju svoju djelatnost na
uvoz vina. Tako su neki od Nichimenovih konkurenata, tvrtke Tomen i
Itochu, najavile uvoz vina iz Mađarske, Bugarske, Grčke, Italije,
Makedonije i drugih zemalja.
Sjedište korporacije Nitchimen je u Tokiju, diljem Japana ima
ukupno 21 ured, te broji 103 predstavništva i podružnice u svijetu.
Ta tvrtka zapošljava 2,5 tisuća djelatnika i ostvaruje godišnji
promet od otprilike 46,1 milijarde američkih dolara (1996.), pa
predstavlja jednu od vodećih japanskih tvrtki, čija je osnovna
djelatnost trgovina.
(Hina) dju vel