ZAGREB, 16. rujna (Hina) - Koprivnički prehrambeni koncern Podravka predstavio je danas na tradicionalnom Jesenskom međunarodnom zagrebačkom velesajmu novu slasticu iz proizvodnog programa Dolcela - tradicionalni talijanski mliječni
desert Panna cotta.
ZAGREB, 16. rujna (Hina) - Koprivnički prehrambeni koncern
Podravka predstavio je danas na tradicionalnom Jesenskom
međunarodnom zagrebačkom velesajmu novu slasticu iz proizvodnog
programa Dolcela - tradicionalni talijanski mliječni desert Panna
cotta.#L#
Nastavak je to koncernove poslovne politike inoviranja proizvoda
te njihova plasiranja na domaće i inozemno tržište. Novi program
Dolcela na hrvatskom je tržištu predstavljen tijekom lipnja, a
dosadašnja prodaja pokazuje da je dobro prihvaćen na tržištu.
Ta marka proizvoda kreirana je ponajprije za suvremene žene kojima
svakodnevni životni tempo nalaže jednostavnost i brzinu pripreme
laganih, niskokaloričnih slastica, kažu u Podravci.
Na Podravkinom je izložbenom prostoru danas predstavljen i stručni
časopis Ambalaža, koji se među ostalim bavi i ocjenjivanjem
ambalaže domaćih prehrambenih proizvoda. Taj je stručni časopis
pakiranje Dolcelinih proizvoda ocijenio kao najkvalitetniji i
najmaštovitiji.
(Hina) rub sbo
161418 MET sep 98