ZAGREB, 25. rujna (Hina) - Zagrebačka informatička tvrtka Span, koja je odnedavno, zadovoljivši stroge svjetske uvjete, stekla status prvog autoriziranog Microsoft Support centra u Hrvatskoj, danas je u Zagrebu i službeno predstavila
usluge i cjenike domaćim korisnicima.
ZAGREB, 25. rujna (Hina) - Zagrebačka informatička tvrtka Span,
koja je odnedavno, zadovoljivši stroge svjetske uvjete, stekla
status prvog autoriziranog Microsoft Support centra u Hrvatskoj,
danas je u Zagrebu i službeno predstavila usluge i cjenike domaćim
korisnicima.#L#
To je još jedna u nizu informatičkih usluga Microsofta, koja je sad
dostupna u našoj zemlji, čime je Microsoft došao do kraja izgradnje
svoje infrastrukture u Hrvatskoj.
Zadaće Autoriziranog support centra (ASC) Microsofta odnose se na
planiranje, razvoj, izgradnju, implementaciju, upravljanje i
održavanje sustava. Kao osnovne aktivnosti tog centra, istaknute
su profesionalna podrška zahtjevnim korisnicima Microsoft
tehnologije i backoffice servera, razvojnih alata i ostalih
proizvoda te tvrtke.
Prema statističkim podacima Spana, u razdoblju od svibnja do sada u
Hrvatskoj je mjesečno u prosjeku bilo 80 prijavljenih slučajeva
kada se tražila intervencija takvog centra. Od toga 75 posto
otpadalo je na desktop, a ostatak na backoffice slučajeve. Od
ukupnog broja prijavljenih slučajeva, više od 60 posto odnosilo se
na grešku u instalaciji, a otprilike 80 posto slučajeva riješeno je
za manje od tri sata.
U slučaju da zagrebački ASC nije u mogućnosti riješiti postojeći
problem, aktivira se suradnja s microsoftovim stručnjacima u
europskim regionalnim centrima ili izravno u sjedištu tvrtke, a u
protekle je tri godine ta mogućnost rješavanja problema korištena
svega nekoliko puta.
(Hina) ggr sbo
251523 MET sep 98