FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: MICROSOFT AUTHORIZED SUPPORT CENTER U HRVATSKOJ

ZAGREB, 25. rujna (Hina) - Zagrebačka informatička tvrtka Span, koja je odnedavno, zadovoljivši stroge svjetske uvjete, stekla status prvog autoriziranog Microsoft Support centra u Hrvatskoj, danas je u Zagrebu i službeno predstavila usluge i cjenike domaćim korisnicima.
ZAGREB, 25. rujna (Hina) - Zagrebačka informatička tvrtka Span, koja je odnedavno, zadovoljivši stroge svjetske uvjete, stekla status prvog autoriziranog Microsoft Support centra u Hrvatskoj, danas je u Zagrebu i službeno predstavila usluge i cjenike domaćim korisnicima.#L# To je još jedna u nizu informatičkih usluga Microsofta, koja je sad dostupna u našoj zemlji, čime je Microsoft došao do kraja izgradnje svoje infrastrukture u Hrvatskoj. Zadaće Autoriziranog support centra (ASC) Microsofta odnose se na planiranje, razvoj, izgradnju, implementaciju, upravljanje i održavanje sustava. Kao osnovne aktivnosti tog centra, istaknute su profesionalna podrška zahtjevnim korisnicima Microsoft tehnologije i backoffice servera, razvojnih alata i ostalih proizvoda te tvrtke. Prema statističkim podacima Spana, u razdoblju od svibnja do sada u Hrvatskoj je mjesečno u prosjeku bilo 80 prijavljenih slučajeva kada se tražila intervencija takvog centra. Od toga 75 posto otpadalo je na desktop, a ostatak na backoffice slučajeve. Od ukupnog broja prijavljenih slučajeva, više od 60 posto odnosilo se na grešku u instalaciji, a otprilike 80 posto slučajeva riješeno je za manje od tri sata. U slučaju da zagrebački ASC nije u mogućnosti riješiti postojeći problem, aktivira se suradnja s microsoftovim stručnjacima u europskim regionalnim centrima ili izravno u sjedištu tvrtke, a u protekle je tri godine ta mogućnost rješavanja problema korištena svega nekoliko puta. (Hina) ggr sbo 251523 MET sep 98

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙