ZAGREB, 23. rujna (Hina) - Od ukupnog broja pretplatnika u fiksnoj telefonskoj mreži u Hrvatskoj, kojih je više od 1,53 milijuna, tek se 1,86 posto koristi dodatnim uslugama, tj. 2,7 posto od ukupnog broja pretplatnika priključenih na
digitalne telefonske centrale, izvijestili su iz Hrvatske pošte i telekomunikacija (HPT).
ZAGREB, 23. rujna (Hina) - Od ukupnog broja pretplatnika u fiksnoj
telefonskoj mreži u Hrvatskoj, kojih je više od 1,53 milijuna, tek
se 1,86 posto koristi dodatnim uslugama, tj. 2,7 posto od ukupnog
broja pretplatnika priključenih na digitalne telefonske centrale,
izvijestili su iz Hrvatske pošte i telekomunikacija (HPT). #L#
Od dodatnih usluga najviše pretplatnika, njih 8068 ili 29,5 posto
koristi preusmjeravanje dolaznih poziva. Kontrolno brojilo rabe
7924 pretplatnika, poziv na čekanje 5651 pretplatnik.
Konferencijsku vezu i povratni upit koristi osam posto
pretplatnika, a prikaz broja koji zove 4,1 posto. Na skraćeno
biranje pretplaćeno je 3,1 posto korisnika, a na dodatnu telefonsku
uslugu "ne smetaj" njih 2,8 posto.
Pretplatnicima su, osim spomenutih, na raspolaganju i druge usluge
u fiksnoj telefoniji; poziv u određeno vrijeme, poziv bez biranja,
ponavljanje posljednjeg biranog broja, zabrana slanja vlastitog
broja i sl.
Prema broju korisnika dodatnih usluga digitalnih telefonskih
centrala, prednjači Telekomunikacijski centar (TKC) Zagreb sa
12.430 pretplatnika, potom TKC Rijeka sa 4041 pretplatnika i TKC
Dubrovnik s 2523 pretplatnika.
Neke od dodatnih usluga su besplatne, primjerice, usluga
preusmjeravanja dolaznih poziva, dok je za "poziv na čekanju"
pretplatu potrebno platiti samo za prvi mjesec, a nakon toga je
besplatna. Dodatnim uslugama pretplatnici se mogu koristiti
pojedinačno ili u paketu, što je, ako se koriste većim brojem
usluga, isplativije.
(Hina) alt vel
231123 MET sep 98