FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

NEDOVOLJNO ISKORIŠTENI IZVORNI PREHRAMBENI PROIZVODI

ZAGREB, 18. rujna (Hina) - Hrvatska ima brojne specijalitete nacionalnog ili regionalnog obilježja, ali ih nedovoljno koristi i u turizmu i u ukupnoj promidžbi, istaknuto je na današnjem Okruglom stolu o zastupljenosti hrvatskih izvornih prehrambenih proizvoda u turizmu, održanom na Jesenskom međunarodnom zagrebačkom velesajmu.
ZAGREB, 18. rujna (Hina) - Hrvatska ima brojne specijalitete nacionalnog ili regionalnog obilježja, ali ih nedovoljno koristi i u turizmu i u ukupnoj promidžbi, istaknuto je na današnjem Okruglom stolu o zastupljenosti hrvatskih izvornih prehrambenih proizvoda u turizmu, održanom na Jesenskom međunarodnom zagrebačkom velesajmu.#L# Zdravu i tradicijsku prehranu, rečeno je, treba nuditi u svim turističkim odredištima, ne samo usputno, nego kao sastavni dio prehrane turista. Ponudom domaće hrane inozemnom gostu Hrvatska će promicati vlastiti turistički proizvod, ali i štedjeti na transportnim i carinskim troškovima. Po mišljenju dr. Danka Matasovića mediteranska je prehrana nešto što se može ponuditi kao odgovor na preobilnu, lošu "zapadnu" prehranu. Ribe, plodovi mora, mediteransko voće i povrće, maslinovo ulje, namirnice su koje bi više trebale biti zastupljene u turističkoj ponudi. Kao specijaliteti koji, na žalost, nemaju velikog značenja ni u turizmu niti u izvozu, istaknuti su mesni specijaliteti kulen, pršut, razni sirevi poput paškog, brojni mliječni specijaliteti. Ukazano je i na nedovoljno korištenje ribljih proizvoda kakvi su slana, dimljena, sušena riba, na zapostavljanje slastičarskih specijaliteta poput rožate, makovnjače, paprenjaka, proizvoda od smokava i brojnih pekarskih proizvoda. Sudionici okruglog stola upoznati su sa Programom razvitka turizma na ruralnom području što ga je pokrenulo Ministarstvo turizma s ciljem zaštite i obnove seoskih područja te obogaćivanja turističke ponude. U idućoj se godini predviđa poticanje 400 malih poduzetnika na ruralnom području, uključujući i otoke. (Hina) bm ds 181357 MET sep 98

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙