FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

LJILJA VOKIĆ O STANJU U HRVATSKOM ŠKOLSTVU

ZAGREB, 17. lipnja (Hina) - "Temeljni problem hrvatskoga školstva je loša materijalna baza nastave. U Hrvatskoj danas imamo izvrsne profesore i učitelje na kojima počiva hrvatski školski sustav, ali oni rade u skromnim materijalnim uvjetima", kazala je večeras bivša ministrica prosvjete i športa prof. Ljilja Vokić na tribini Hrvatskog katoličkog društva prosvjetnih djelatnika na temu "Pogled na hrvatsko školstvo".
ZAGREB, 17. lipnja (Hina) - "Temeljni problem hrvatskoga školstva je loša materijalna baza nastave. U Hrvatskoj danas imamo izvrsne profesore i učitelje na kojima počiva hrvatski školski sustav, ali oni rade u skromnim materijalnim uvjetima", kazala je večeras bivša ministrica prosvjete i športa prof. Ljilja Vokić na tribini Hrvatskog katoličkog društva prosvjetnih djelatnika na temu "Pogled na hrvatsko školstvo". #L# Drugi važan problem našeg školskog sustava je preoptetrećenost programa, posebno u srednjim školama. Mnogi učenici bježe iz škole jer su preopterećeni i ne mogu se kvalitetno pripremiti za opsežne nastavne programe, kazala je Ljilja Vokić. Podsjetila je kako se za vrijeme dok je bila ministrica zauzimala za izmjenu i rasterećenje programa, kojom prilikom je nailazila na velik otpor nastavnika. Osvrnula se i na praksu razvijenih europskih zemalja u kojima je većina predmeta u višim razredima osnovne i u srednjim školama izborne naravi. "Nacionalni currikulum moraju imati svi, ali valja također omogućiti svakom učeniku izbor predmeta po njegovim sklonostima", kazala je Vokić naglasivši kako se zauzima za 70 posto obveznih i 30 posto izbornih predmeta, kako ne bi došlo do naglog reza u školskom sustavu. Naročito zadovoljstvo Ljilja Vokić je izrazila uvođenjem bavarskog dvojnog sustava obrazovanja u hrvatske škole prema kojemu se obrazovni proces odvija u školama i zanatskim radionicama. Govoreći o štrajku u osnovnoškolskim i srednjoškolskim ustanovama, bivša je ministrica ustvrdila kako bi on djelotvorno bio spriječen da je Vlada prilikom rasprave o državnom proračunu donijela pedagoški standard. "Taj bi standard, kojega smo pokušali dogovoriti sa sindikatima, bio usvojen u Saboru i imao bi zakonsku snagu pa bi ga morale poštovati obje strane. Očigledno je da nije bilo volje za njegovo donošenje", zaključila je Ljilja Vokić. (Hina) duk dd 172219 MET jun 98

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙