FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

USKORO POČINJE GRADNJE KANALA DUNAV - SAVA

VINKOVCI, 16. lipnja (Hina) - Gradnja višenamjenskoga kanala Dunav - Sava trebala bi početi u iduća dva mjeseca, izjavio je Hini vukovarsko-srijemski župan Rudolf Koenig. Premda su prvi otkopi bili predviđeni za kraj prošloga mjeseca, početak gradnje kanala odgođen zato što u cijelosti nije gotova projektna dokumentacija, dodao je župan.
VINKOVCI, 16. lipnja (Hina) - Gradnja višenamjenskoga kanala Dunav - Sava trebala bi početi u iduća dva mjeseca, izjavio je Hini vukovarsko-srijemski župan Rudolf Koenig. Premda su prvi otkopi bili predviđeni za kraj prošloga mjeseca, početak gradnje kanala odgođen zato što u cijelosti nije gotova projektna dokumentacija, dodao je župan.#L# "Završavamo pripremne radove i očekujem da bi gradnja kanala mogla početi u iduća dva mjeseca, a svakako ove godine jer njegova izgradnja nije upitna", kazao je Koenig. Prva dionica kopala bi se od Vukovara do Nuštra, a radove bi trebala izvoditi Hrvatska vojska. "Ideja da Hrvatska vojska sudjeluje u gradnji kanala potekla je od hrvatskoga Predsjednika i ja vjerujem da će ona biti ostvarena. O tome još, međutim, nisam razgovarao s novim ministrom obrane Andrijom Hebrangom, ali za sada nema naznaka da bi moglo biti drukčije", kazao je Koenig. Na gradnju kanala Dunav - Sava Hrvatska se odlučila radi vlastite strateške prometne politike koja je ostvariva jedino izgradnjom 560 km duga prometnog prolaza od Podunavlja do Jadrana i to mješovitom riječno-željezničkom vezom koja bi se sastojala od 61,5 km duga kanala Dunav - Sava (od Vukovara do Slavonskoga Šamca), 340 km kanalizirane Save, triju razvodnica (Županja, Jasenovac i Strečeko-Sisak) i 160 km dvokolosiječne željezničke pruge Rijeka- Zagreb. Kanalom se kani povezati središnja Europa s Jadranom, tako da svojim mogućnostima i konkurentnom cijenom prijevoza preuzme robu od drugih oblika prometa i s drugih tokova. Predviđa se da bi se kanalom mogao ostvariti godišnji promet robe od sedam milijuna tona, a od toga bi barem 50 posto trebao biti međunarodni. (Hina) žd 161508 MET jun 98

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙