ZAGREB, 5. lipnja (Hina) - Dvodnevni Šesti festival tržišnih komunikacija - PROMO 98., koji se održavao u Koncertnoj dvorani "Vatroslav Lisinski" u Zagrebu, završio je večeras dodjelom nagrada.
ZAGREB, 5. lipnja (Hina) - Dvodnevni Šesti festival tržišnih
komunikacija - PROMO 98., koji se održavao u Koncertnoj dvorani
"Vatroslav Lisinski" u Zagrebu, završio je večeras dodjelom
nagrada. #L#
U osam kategorija oglašivačkih radova dodijeljeno je sedam zlatnih
zvona, 11 srebrenih i osam brončanih zvona, a Grand Prix - veliko
zvono dobila je Agencija McCann - Ericsson Croatia.
Po prvi put ove godine dodijeljene su i dvije nove nagrade. Nagradu
Avantgard, za posebna ostvarenja, po odluci stručnog žirija, dobio
je Turistički ured Turističke zajednice Grada Zagreba za novitete
na području promidžbenog sustava, modernu kongresnu brošuru,
funkcionalno korištenje Internet stranica kao novog medija i
ažurno izdavanje turističke brošure na hebrejskom i japanskom
jeziku.
Po izboru publike "Grozomor" za najneuspjeliju tržišnu
komunikaciju pripao je TV oglasu Čang šlang čaj džirlo.
Na festivalu, kojeg je organizirao Hrvatski oglasni zbor, bilo je
prikazano 308 oglašivačkih radova svrstanih u osam skupina - TV
oglas, radijski oglas, vanjski oglas, slogan, cjelovita kampanja,
Internet stranice i tiskana promotivna sredstva.
Direktor festivala Dražen Nikolić na večerašnjem zatvaranju kazao
je da je festival postigao svoj cilj, posebno zbog velikog interesa
javnosti, te organizatori planiraju da festival od iduće godine
postane međunarodni jer za to postoje svi preduvjeti. Tijekom
dvodnevnog rada festivala održano je više stručnih radionica i
predavanja s temama iz područja tržišnog komuniciranja.
Večeras je predstavljen i nulti broj časopisa "Kreativni
marketing" koji bi trebao izići na jesen.
(Hina) žb ds
052157 MET jun 98