ZAGREB, 27. svibnja (Hina) - Festival tržišnih komunikacija PROMO '98., koji šestu godinu organizira Hrvatski oglasni zbor (HOZ), održat će se 4. i 5. lipnja u zagrebačkome KD-u "Vatroslav Lisinski". Vizualni zaštitni znak Festivala
je "šiljilo" koje simbolizira "stanovitu šiljionicu ideja" u smislu kreativnosti i inovacija, rekao je na današnjoj konferenciji za novinare direktor Organizacijskoga odbora Dražen Nikolić.
ZAGREB, 27. svibnja (Hina) - Festival tržišnih komunikacija PROMO
'98., koji šestu godinu organizira Hrvatski oglasni zbor (HOZ),
održat će se 4. i 5. lipnja u zagrebačkome KD-u "Vatroslav
Lisinski". Vizualni zaštitni znak Festivala je "šiljilo" koje
simbolizira "stanovitu šiljionicu ideja" u smislu kreativnosti i
inovacija, rekao je na današnjoj konferenciji za novinare direktor
Organizacijskoga odbora Dražen Nikolić. #L#
Na Festivalu će se natjecati dvjestotinjak sudionika u osam
natjecateljskih skupina - najbolji televizijski, tiskani,
radijski i vanjski oglas te najbolji slogan, cjelovita promidžba,
www stranica i tiskana promidžbena sredstva.
Za svaku skupinu dodijelit će se prve tri nagrade - zlatno, srebrno
i brončano zvono. Dodijelit će se i tri posebne nagrade - "Veliko
zvono" (tvrtka ili autor s najvećim brojem pojedinačnih nagrada u
više skupina), "Avantgard" (nagrada žirija za izvanredna
dostignuća izvan uobičajenih strukovnih standarda ) i "Grozomor"
(nagrada publike za antikomunikaciju), istaknuo je predsjednik
Stručnoga ocjenjivačkoga suda dr. Marko Goluža.
Festival ima zadaću označiti novo doba u prostoru hrvatskoga
tržišnoga komuniciranja i prerastanje u međunarodnu priredbu,
dodao je Nikolić. Osim toga preseljenje festivala iz Pule u Zagreb
potaknuto je zahtjevima za njegovom većom medijskom pozornosti, u
rad kojega se ove godine uključio velik broj profesionalaca iz
medija i novinskih kuća.
Festival će popratiti rasprava o hrvatskim tržišnim komunikacijama
od inovacije do neodiletantizma, izložba Josipa Sudara koji
pokreće časopis "Kreativni marketing", izložba tržišnih
komunikacija i raznovrsne radionice - uspješno medijsko
planiranje, dizajn novinskih oglasa, vanjsko oglašivanje,
oglašivanje na Internetu i druge.
Po Golužinim riječima na festivalu su brojčano slabo zastupljeni
predstavnici prehrane, odjeće, obuće i turizma.
(Hina) map db
271458 MET may 98