FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

U ZAGREBU ŠESTI FESTIVAL TRŽIŠNIH KOMUNIKACIJA PROMO '98.

ZAGREB, 27. svibnja (Hina) - Festival tržišnih komunikacija PROMO '98., koji šestu godinu organizira Hrvatski oglasni zbor (HOZ), održat će se 4. i 5. lipnja u zagrebačkome KD-u "Vatroslav Lisinski". Vizualni zaštitni znak Festivala je "šiljilo" koje simbolizira "stanovitu šiljionicu ideja" u smislu kreativnosti i inovacija, rekao je na današnjoj konferenciji za novinare direktor Organizacijskoga odbora Dražen Nikolić.
ZAGREB, 27. svibnja (Hina) - Festival tržišnih komunikacija PROMO '98., koji šestu godinu organizira Hrvatski oglasni zbor (HOZ), održat će se 4. i 5. lipnja u zagrebačkome KD-u "Vatroslav Lisinski". Vizualni zaštitni znak Festivala je "šiljilo" koje simbolizira "stanovitu šiljionicu ideja" u smislu kreativnosti i inovacija, rekao je na današnjoj konferenciji za novinare direktor Organizacijskoga odbora Dražen Nikolić. #L# Na Festivalu će se natjecati dvjestotinjak sudionika u osam natjecateljskih skupina - najbolji televizijski, tiskani, radijski i vanjski oglas te najbolji slogan, cjelovita promidžba, www stranica i tiskana promidžbena sredstva. Za svaku skupinu dodijelit će se prve tri nagrade - zlatno, srebrno i brončano zvono. Dodijelit će se i tri posebne nagrade - "Veliko zvono" (tvrtka ili autor s najvećim brojem pojedinačnih nagrada u više skupina), "Avantgard" (nagrada žirija za izvanredna dostignuća izvan uobičajenih strukovnih standarda ) i "Grozomor" (nagrada publike za antikomunikaciju), istaknuo je predsjednik Stručnoga ocjenjivačkoga suda dr. Marko Goluža. Festival ima zadaću označiti novo doba u prostoru hrvatskoga tržišnoga komuniciranja i prerastanje u međunarodnu priredbu, dodao je Nikolić. Osim toga preseljenje festivala iz Pule u Zagreb potaknuto je zahtjevima za njegovom većom medijskom pozornosti, u rad kojega se ove godine uključio velik broj profesionalaca iz medija i novinskih kuća. Festival će popratiti rasprava o hrvatskim tržišnim komunikacijama od inovacije do neodiletantizma, izložba Josipa Sudara koji pokreće časopis "Kreativni marketing", izložba tržišnih komunikacija i raznovrsne radionice - uspješno medijsko planiranje, dizajn novinskih oglasa, vanjsko oglašivanje, oglašivanje na Internetu i druge. Po Golužinim riječima na festivalu su brojčano slabo zastupljeni predstavnici prehrane, odjeće, obuće i turizma. (Hina) map db 271458 MET may 98

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙