FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

OTVOREN PROMO '98.

ZAGREB, 4. lipnja (Hina) - Dvodnevni 6. festival tržišnih komunikacija Promo '98., u organizaciji Hrvatskog oglasnog zbora, (HOZ)otvoren je danas u Koncertnoj dvorani "Vatroslav Lisinski" u Zagrebu. Na festivalu će biti prikazano 308 oglašivačkih radova, svrstanih u osam skupina - TV oglas, tiskani oglas, radijski oglas, vanjski oglas, slogan, cjelovita kampanja, internetske stranice i tiskana promotivna sredstva.
ZAGREB, 4. lipnja (Hina) - Dvodnevni 6. festival tržišnih komunikacija Promo '98., u organizaciji Hrvatskog oglasnog zbora, (HOZ)otvoren je danas u Koncertnoj dvorani "Vatroslav Lisinski" u Zagrebu. Na festivalu će biti prikazano 308 oglašivačkih radova, svrstanih u osam skupina - TV oglas, tiskani oglas, radijski oglas, vanjski oglas, slogan, cjelovita kampanja, internetske stranice i tiskana promotivna sredstva.#L# Promo '98. otvorio je predsjednik HOZ-a Ivica Vidović, koji je među ostalim kazao kako živimo u stoljeću komunikacija te da će se na festivalu pokušati kulturološki vrjednovati tržišne komunikacije nastale u zadnjih godinu dana. Na festivalu će se dodijeliti zlatna, srebrna i brončana zvona za najbolju reklamu u osam skupina, a autor ili agencija s najvećim brojem glasova dobit će Grand Prix veliko zvono. Stručni žiri će dodijeliti i nagradu Avantgard za izvanredna ostvarenja u području oglašavanja i tržišnih komunikacija. Prvi put ove godine posjetitelji će izabrati najneuspjeliju reklamu, odnosno antireklamu koja će dobiti nagradu Grozomor. Za Grozomor je nominirano 12 reklama. Festival će popratiti brojne radionice i predavanja o tržišnome komuniciranju, a bit će predstavljen i nulti broj časopisa Kreativni marketing, koji bi trebao izići na jesen. (Hina) žb dd 041737 MET jun 98

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙