ZAGREB, 4. lipnja (Hina) - Dvodnevni 6. festival tržišnih komunikacija Promo '98., u organizaciji Hrvatskog oglasnog zbora, (HOZ)otvoren je danas u Koncertnoj dvorani "Vatroslav Lisinski" u Zagrebu. Na festivalu će biti prikazano 308
oglašivačkih radova, svrstanih u osam skupina - TV oglas, tiskani oglas, radijski oglas, vanjski oglas, slogan, cjelovita kampanja, internetske stranice i tiskana promotivna sredstva.
ZAGREB, 4. lipnja (Hina) - Dvodnevni 6. festival tržišnih
komunikacija Promo '98., u organizaciji Hrvatskog oglasnog zbora,
(HOZ)otvoren je danas u Koncertnoj dvorani "Vatroslav Lisinski" u
Zagrebu. Na festivalu će biti prikazano 308 oglašivačkih radova,
svrstanih u osam skupina - TV oglas, tiskani oglas, radijski oglas,
vanjski oglas, slogan, cjelovita kampanja, internetske stranice i
tiskana promotivna sredstva.#L#
Promo '98. otvorio je predsjednik HOZ-a Ivica Vidović, koji je među
ostalim kazao kako živimo u stoljeću komunikacija te da će se na
festivalu pokušati kulturološki vrjednovati tržišne komunikacije
nastale u zadnjih godinu dana.
Na festivalu će se dodijeliti zlatna, srebrna i brončana zvona za
najbolju reklamu u osam skupina, a autor ili agencija s najvećim
brojem glasova dobit će Grand Prix veliko zvono.
Stručni žiri će dodijeliti i nagradu Avantgard za izvanredna
ostvarenja u području oglašavanja i tržišnih komunikacija. Prvi
put ove godine posjetitelji će izabrati najneuspjeliju reklamu,
odnosno antireklamu koja će dobiti nagradu Grozomor. Za Grozomor je
nominirano 12 reklama.
Festival će popratiti brojne radionice i predavanja o tržišnome
komuniciranju, a bit će predstavljen i nulti broj časopisa
Kreativni marketing, koji bi trebao izići na jesen.
(Hina) žb dd
041737 MET jun 98