BONN, 4. lipnja (Hina/Reuters) - Njemačko ministarstvo za promet objavilo je u četvrtak da je moguće da je slomljeni kotač vagona povezan s uzrokom željezničke nesreće u kojoj je u srijedu poginulo više od 90 osoba.
BONN, 4. lipnja (Hina/Reuters) - Njemačko ministarstvo za promet
objavilo je u četvrtak da je moguće da je slomljeni kotač vagona
povezan s uzrokom željezničke nesreće u kojoj je u srijedu poginulo
više od 90 osoba.#L#
"Ne možemo isključiti da je puknuće kotača prvoga vagona imalo
ulogu u iskakanju vlaka iz tračnica", kazao je glasnogovornik
ministarstva za promet u Bonnu.
"Brojne su pretpostavke o uzroku nesreće", kazao je direktor
njemačkih željeznica Johannes Ludewig u interviewu za njemačku
televizijsku postaju ZDF. "Ne možemo isključiti niti jednu
mogućnost, kao niti onu da je bilo problema sa sustavom kotača",
kazao je Ludewig i dodao da očekuje rezultate istrage u slijedeća
dva do tri dana.
Vladini dužnosnici u pokrajini Donjoj Saskoj objavili su u četvrtak
da su pronašli oštećene tračnice oko šest kilometara prije mjesta
na kojemu je ekspresni vlak udario u cestovni nadvožnjak.
Vladin je izvor djelomično potvrdio izvješća njemačkog tiska da je
jedan od 13 vagona iskočio iz tračnica šest kilometara prije
nadvožnjaka.
Stručnjaci za željeznice pretpostavljaju da je 13 vagona iskočilo
iz tračnica prije nadvožnjaka u selu Eschede, ali je list iz Bonna
objavio da su ekipe istražitelja pronašle dokaz da je jedan vagon
iskočio iz tračnica šest kilometara prije nadvožnjaka.
Spasilačke ekipe već su više od 24 sata na mjestu najteže
željezničke nesreće u poslijeratnom razdoblju u Njemačkoj.
Spasilačka je služba potvrdila da su 93 osobe poginule i 43 ozbiljno
ozlijeđene kada je najbrži njemački vlak u srijedu udario u
cestovni nadvožnjak brzinom od 200 kilometara na sat.
(Hina) ss br
042116 MET jun 98